הערב, שני, 10.6, צפויים עומסי תנועה כבדים ברחובות הרצוג ושח"ל ובצירים המקבילים – זאת בעקבות עבודות תשתית שייערכו ברחובות לקראת סלילת הקו הירוק של הרכבת הקלה. מערך הרמזורים יושבת.
העבודות ייערכו במשך שבועיים – עד יום חמישי, 20.6, כל לילה החל מהשעה 19:30 ועד 5:30 לפנות בוקר. מדובר בעבודות תשתית לשדרוג קווי חשמל, מים וניקוז, שמבצעת חברת מוריה, במסגרת הקמת הקו הירוק של הרכבת הקלה, שצפוי לחלוף בציר.
במסגרת עבודות התשתית התנועה במהלך שעות הלילה תכוון על ידי פקחי עירייה ושוטרי תנועה.
- פרטי האישום הקשים: הממונה הפך לעבריין מין
- המהפכה נמשכת: התחבורה הציבורית ששוב תיקח אתכם בשבת אל הים
- פריצת הדרך בדיונים על הפעלת שירותי השכרת אופניים בשבתות בעיר
גם בקיץ שעבר, כפי שפורסם ב"כל העיר", דיירי רחוב הרצוג לא ישנו בלילות. בחודש יולי בוצעו ברחוב עבודות תשתית לקרצוף ולריבוד הכביש. "מדובר היה בעבודות לקרצוף ולריבוד הכביש, שנערכות בין השעות 21:00 ועד 5:00 בבוקר. במסגרת העבודות נעשה שימוש בציוד מכני כבד", כך פורסם ב"כל העיר".
כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר", ברחוב הרצוג יעבור הקו הירוק של הרכבת הקלה – שיחבר בין הגבעה הצרפתית וקמפוס הר הצופים של האוניברסיטה העברית בצפון העיר, ויסתיים בשכונת גילה בדרומה. במסגרת העבודות להקמת הקו הירוק של הרכבת הקלה נחסם לתנועה אחד הנתיבים מצומת פת לכיוון כביש בגין. הנתיב יהיה חסום לתנועה עד לסיום הפרויקט בעוד כ-30 חודשים. בדרכו יעבור ברחוב דב יוסף, צומת פת, רחוב הרצוג, מחלף בייט, יחצה את קמפוס האוניברסיטה העברית בגבעת רם, את אזור הכניסה לעיר ומרכזה, בשד' שז"ר, שד' נורדאו, רחוב שרי ישראל, רחוב בר-אילן, רחוב חטיבת הראל, רחוב זלמן שרגאי ושדרות לוי אשכול.
לאורכו של תוואי הקו הירוק, שיתפרס על פני 20.2 ק"מ, ימוקמו 47 תחנות. מספר הנסיעות בקו צפוי לעמוד על 160,000 ליום. עלות העבודות נאמדת ב-10 מיליארד שקלים – כולל שווי הקרונות שישמשו את הרכבת.
תגובות