אוהדי הפועל ירושלים(צילום: שרון עזרן)
אוהדי הפועל ירושלים (צילום: שרון עזרן)

קטמון מוכנה לנצרת עילית: "רוצים להביא שלוש נקודות מול הקהל הנפלא שלנו"

ביום שישי, 29.3, הפועל קטמון תארח במשחק עונה את המוליכה בקרב על 6 נקודות. בקבוצה מצפים לכ-3,000 אוהדים וגם: טקס הוקרה מיוחד לקפטן העבר אמיר גולה

פורסם בתאריך: 27.3.19 18:11

תכונה רבה בהפועל קטמון לקראת המשחק מול הפועל נצרת עילית (שישי, 29.3, 16:00, טדי). בקטמון מגדירים את המשחק הזה כמשחק עונה, כשבקבוצה מצפים לכ-3,000 אדומים ביציעים ומקווים להשיג 3 נקודות חשובות.

"למעשה, זו הפתיחה הלא רשמית של הפלייאוף", מדגישים בקטמון. "נצרת עילית קבוצה איכותית מאוד, ולא סתם היא במקום הראשון. כנראה עושים שם משהו טוב. אבל אנחנו באים לנצח. אנחנו רוצים להביא שלוש נקודות מול הקהל הנפלא שלנו. זה מאוד חשוב להמשך מאבקי העלייה".


  • תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]

הפועל קטמון תחסר במשחק את המגן השמאלי אמיר בן שמעון, שמושעה עקב צבירת כרטיסים צהובים. הראל שלום הצעיר, שכבר שיחק כמגן שמאלי העונה, צפוי לקבל את המקום בהרכב הראשון.



לפני המשחק תערוך קטמון טקס הוקרה מיוחד לקפטן העבר אמיר גולה, אחיו של מנהל הקבוצה, ואחד הסמלים הגדולים של קטמון. גולה, כידוע, שיחק בקטמון מספר שנים בליגות הנמוכות וסייע לקבוצה לעלות מליגה ג' עד ליגה א', אז פרש. גולה נחשב לאחד השחקנים האהובים על אוהדי הקבוצה.

בקטמון, כאמור, נרשמה השבוע דריכות גדולה לקראת המשחק מול המוליכה מנצרת עילית, אבל בקבוצה יש מי שמעדיף את המשחקים מול קבוצות הצמרת. "אם מסתכלים על התוצאות שלנו העונה", מסבירים אותם גורמים, "אפשר לראות שאיבדנו נקודות מול כל קבוצות התחתית – רמת השרון, בני לוד, מרמורק ואיכסאל. מנגד, דווקא מול הקבוצות הגדולות הולך לנו טוב הרבה יותר. כנראה שקשה לנו מול קבוצות תחתית שמסתגרות".

אחת מאותן אכזבות מול קבוצות התחתית היתה, כידוע, ביום שישי שעבר, אז סיימה קטמון רק בתיקו מאכזב מול נועלת הטבלה הפועל איכסאל. קטמון היתה טובה יותר, הגיעה למצבים אך לא הצליחה לתרגם אותם לשערים ואיבדה 2 נקודות יקרות וחשובות.

בקטמון, כפי שפורסם ב"ספורט כל העיר" בשבוע שעבר, לא הקלו ראש באיכסאל, אך כן היו בטוחים שיצליחו לחזור מהמגרש בעילוט עם 3 נקודות. אבל ההחמצות הרבות, בראשן החטאת פנדל נוספת של ערן לוי, עלו לקבוצה ביוקר. "זה משחק שהיינו חייבים לקחת, אין בכלל עוררין", אומר גורם בהפועל קטמון בשיחה עם "ספורט כל העיר". "לא שהצגנו משחק גדול, אבל החמצנו לא מעט ובמאבק על העלייה ובצפיפות שיש בצמרת היינו חייבים את הנקודות. אבל שום דבר לא הולך לנו בקלות העונה. מבאס לגמרי שהפנדל של ערן לא נכנס – דברים כאלה יכולים לעלות ביוקר, למרות שעד עכשיו לא שילמנו על כך".


ערן לוי (צילום: ניר קידר)

מחמיץ ומאכזב – ערן לוי (צילום: ניר קידר)


ואכן בקטמון לא שילמו ביוקר על איבוד הנקודות מול איכסאל. למעשה, הנקודה שקיבלה קטמון בעקבות התיקו הגדילה את הפער שלה מהמקום השלישי ל-3 נקודות וזאת בעקבות ההפסד של הפועל כפר סבא ביום שני. כעת, מחזור אחד לסיום העונה הסדירה (ושמונה כולל הפלייאוף) קטמון מדורגת במקום השני עם 47 נקודות, 6 פחות מאשר לנצרת עילית הראשונה ו-3 יותר מנס ציונה, הפועל עפולה והפועל כפר סבא, שנאבקות אף הן על כרטיס לליגת העל.

"אנחנו מקבלים כל מתנה אפשרית", מציין גורם בהפועל קטמון. "אני לא יודע אם לשמוח על התוצאות או להתאכזב מכך שאנחנו לא מנצלים את ההזדמנויות, אבל בשורה התחתונה הגדלנו את הפער לשלוש נקודות וזה מה שחשוב. זה באמת הזוי, זו ליגה משוגעת".

גם הספונסר יוסי ליפקין, שהשנה מעורב יותר מהרגיל בנעשה במועדון, מיישר קו עם תחושת המזל שאופפת את קבוצתו השנה. "כרגיל בחודשים האחרונים אנחנו מקבלים מתנות מקבוצות הצמרת האחרות", אומר ליפקין בשיחה עם "ספורט כל העיר" ומעביר מסר לצוות המקצועי ולשחקנים: "הגיע הזמן שננצל את המתנות האלו לריצה קלילה לליגת העל. מצב עניינים כמו שיש לנו העונה עלול שלא לחזור עוד שנים רבות".

ליפקין מנצל את ההזדמנות ו'על הדרך' לא שוכח את הפועל המקורית, זאת שכבר מזמן כבר לא מתפקדת, ומסמן מטרה נוספת – זו המקורית, עם שינוי השם המיוחל מבחינתו. "בעונה שבה הפועל ירושלים מידרדרת לליגות הזויות, מן הראוי שהיורשת שלה וממשיכת דרכה תחזור לקדמת הבמה, כדי שביום הנכון, בקרוב, קבוצת האוהדים הפועל ירושלים תשחק בליגת העל. אלו שני חלומות שאני מקווה שנגשים".

במוקד האכזבה מהתוצאה מול איכסאל עמד, שוב, ערן לוי שרשם החמצת פנדל שנייה העונה. לוי, שבינתיים לא מספק את המספרים שבקטמון קיוו שינפק, אחראי למעשה לאיבוד של 4 נקודות מאוד מאוד יקרות, ובקבוצה בהחלט מאוכזבים מהתרומה שלו, בוודאי ביחס לעלות שכרו.

"ערן כבר עלה לנו בארבע נקודות", מציין גורם בקטמון. "הוא היה חייב לכבוש את הפנדל. מה הלאה? לא ברור אם הוא יבעט שוב פנדל, או אם יוסי מזרחי ירצה לתת לו לבעוט פעם נוספת. הבאנו אותו בדיוק בשביל הדברים האלה, לכבוש מהמצבים הנייחים, וזה מאוד מאכזב. אולי צריך לשים אותו קצת על הספסל – לא יקרה כלום. היינו יכולים להיות היום בפער של שבע נקודות מהמקום השלישי, ובראש שקט יותר".

כך או כך, בשבוע שעבר נערכו בחירות לוועד המנהל של קטמון שנותר כמעט זהה לזה של העונה: דפנה כהן-גולדשמידט אמורה להמשיך בתפקיד יו"ר הוועד, כשביחד איתה נבחרו שוב ברק בן יעקב (דובר קטמון) ויותם כרמון. החבר הנוסף בוועד יהיה מרכוס גרשקוביץ, שחוזר אחרי שנת הפסקה.

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר