ליאור זדה (צילום: ניר קידר)
ליאור זדה (צילום: ניר קידר)

גורם בקטמון: "שי פשוט מחזיק את ליאור, אחרת הוא היה שם את המפתחות"

ההתרסקות של הפועל קטמון נמשכת. עוד מוסיף אותו גורם: "רוחו של ליאור הולכת ונשברת"

פורסם בתאריך: 14.1.19 11:30

כדור השלג של הפועל קטמון הולך ומתעצם. ביום שישי האחרון, 11.1, סיימה הפועל קטמון ב-0:0 מאכזב וחלש מול הפועל עכו. הקבוצה, כידוע, צברה 3 נקודות עלובות בשבעת משחקי הליגה האחרונים (כשבנוסף היא גם רשמה הפסד בגביע המדינה). שמונה משחקים רצופים שהפועל קטמון לא ניצחה ונדמה שלמאמן ליאור זדה אין ממש פתרונות.



"שי אהרון פשוט מחזיק את ליאור זדה, אחרת הוא היה שם את המפתחות ומתפטר", טוען גורם בקטמון בשיחה עם "כל העיר". "ליאור מנסה הכל בחודש וחצי האחרונים, אבל הוא כבר אובד עצות. מה שעבד לנו מצוין בשלושת החודשים הראשונים של העונה פשוט נעלם".

עוד מוסיף אותו גורם: "שי אהרון מדבר עם ליאור, מדרבן אותו ומנסה לחזק אותו, אבל התחושה היא שרוחו של ליאור הולכת ונשברת".

המנהל המקצועי אהרון, יש לציין, הוא לא היחידי שמגבה בשלב זה את זדה. המאמן זוכה לרוח גבית מצד גורמים רבים בהנהלת קטמון. בישיבה מיוחדת שקיימו אתמול (ראשון, 13.1) ראשי קטמון – חברי הוועד המנהל, המנכ"ל אורי שרצקי והמנהל המקצועי אהרון ביחד עם זדה, קיבל המאמן גיבוי וחיזוקים רבים, וזאת למרות הקריסה המוחלטת של החודש וחצי האחרונים.

פרסום ראשון: ערן לוי סיכם עקרונית בקטמון

בינתיים, בקטמון ממשיכים לעבוד בכל הכוח על הנחתתו של ערן לוי, ויפה שעה אחת קודם. כפי שפורסם בשבוע שעבר ב"כל העיר", לוי סיכם עקרונית את תנאיו בקבוצה ולקטמון נותר לסגור את פרטי הרכישה מול בית"ר ירושלים. על אהרון הוטלה המשימה להיפגש עם יו"ר בית"ר אלי אוחנה ולסגור איתו את ההעברה, כשקטמון תישא בכ-80 אחוז משכרו של לוי – כ-70 אלף שקלים ברוטו בחודש – בעוד בית"ר תממן את 20 האחוז הנותרים. ראשי הפועל קטמון מאמינים ומקווים שבית"ר ירושלים תסכים למתווה, לבטח לאחר השעייתו של לוי בשבוע שעבר.

"שי עושה הכל כדי להנחית את ערן לוי בקטמון, ולא סתם", מדגיש גורם נוסף בהפועל קטמון בשיחה עם "כל העיר". "אמנם כולם במערכת רוצים את ערן לוי, אבל זה בעיקר שי, שמקווה שערן יביא את הישועה ויוציא את הקבוצה ואת ליאור מהמשבר. אם נפסיד גם להפועל כפר סבא ביום ראשון, קשה להאמין שליאור ימשיך".

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר