בני כשריאל ואופיר אקוניס עם תעודת ההוקרה (צילום: עיריית מעלה אדומים)
בני כשריאל ואופיר אקוניס עם תעודת ההוקרה (צילום: עיריית מעלה אדומים)

מעלה אדומים: תעודת הוקרה ממשרד המדע והטכנולוגיה

העירייה קיבלה את התעודה על היותה חלק מפרויקט 'סל מדע' להגברת החשיפה למדע וטכנולוגיה ולקידום חדשנות ומצוינות בקרב תושבי העיר

פורסם בתאריך: 14.5.18 11:53

בטקס חגיגי השלישי של פרויקט 'סל מדע' שהתקיים השבוע במרכז מורשת בגין, העניק שר המדע והטכנולוגיה ח"כ אופיר אקוניס לראש העיר בני כשריאל, תעודה על היותו מוביל את תושבי מעלה אדומים לקידמה מדעית וטכנולוגית.


  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באנדרואיד
  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באייפון

 

התעודה הוענקה לראשי הרשויות הלוקחות חלק בפרויקט 'סל מדע' של משרד המדע והטכנולוגיה כאות על השתתפותן בפרויקט להגברת החשיפה למדע וטכנולוגיה ולקידום חדשנות ומצוינות בקרב תושבי העיר.

מטרות הפרויקט: הגברת המודעות והחשיפה לנושאי מדע, חדשנות, טכנולוגיה וחלל בקרב הציבור הרחב בכלל, ובקרב ילדים ובני נוער בפרט, הנגשת נושאי המדע, הטכנולוגיה והחלל בקרב הציבור הרחב בכלל, ובקרב אוכלוסיות עם נגישות נמוכה לתחום, ארגון פעילויות ואירועים לציבור הרחב בנושאי הפעילות בכל הארץ, עידוד המצוינות בנושאי מדע, חדשנות, טכנולוגיה וחלל ברשויות.

בטקס נשאו דברים שר המדע אופיר אקוניס ומנכ"ל משרדו. השר אקוניס אמר כי "העליתי לראש סדר העדיפויות את המשך הפעילות לעידוד וחיזוק פעילות המדעים, הטכנולוגיה והחדשנות. משרד המדע בראשותי רואה חשיבות רבה בטיפוח ילדים ובני נוער לחינוך מדעי וטכנולוגי. לראשונה בתולדות המשרד, הקמנו מנגנון לתמיכה בפעילות הרשויות המקומיות. אני מאמין ששיתוף פעולה בין המשרד לרשויות המקומיות יאפשר לנו להשפיע ולקדם את הדור הצעיר, שהוא הבסיס לקיומה של ישראל כמדינה פורצת דרך ומובילת חדשנות גם בעתיד. הרשויות המקומיות הן שותפות טבעיות לביצוע פעילויות אלו".


הוצבה ניידת ניטור אוויר בשכונת מגדים

מיזם עיר חכמה במעלה אדומים – גם במערכת החינוך


 

 

ראש העיר כשריאל: "אנו נמשיך להשקיע, לטפח, להעשיר ולתת לבני הנוער שלנו את הכלים והידע שיאפשרו להם להיות פורצי דרך, מדעני וחוקרי העתיד, האסטרונאוטים הבאים שלנו, אנשי הסייבר וההיי-טק וגאוות העיר והמדינה".

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר