אפליקציה מעלה אדומים (צילום מסך)
אפליקציה מעלה אדומים (צילום מסך)

אתר חדש ואפליקציה משודרגת לעיריית מעלה אדומים

האתר והאפליקציה נחנכו השבוע ומטרתם העיקרית – לשפר את השירות העירוני המוצע לתושבי העיר

פורסם בתאריך: 28.4.18 13:07

עיריית מעלה אדומים ממשיכה להשתדרג, להתחדש ולהתאים את עצמה למאה ה-21: השבוע עלה לאוויר אתר האינטרנט המחודש של העירייה, אשר כולל שלל שירותים דיגיטליים עבור תושבי העיר, נותן דגש מרכזי מאוד לשירותים הניתנים על ידי הרשות ובנוי כך שתושבי העיר המבקשים לקבל מידע ולבצע פעולות יוכלו לעשות זאת בקלות וביעילות, מבלי להגיע פיזית לבית העירייה.

בין השירותים המוצעים באתר ניתן למצוא קביעת תור לגבייה דרך האינטרנט, תשלומים מקוונים, מידע הנדסי, רישום למוסדות חינוך, אפשרות לצפייה בפרוטוקולי הישיבות והוועדות ועוד. נוסף על כך מציע האתר מערכת חדשות עירונית, ומכיל מידע חיוני רב על העיר עצמה ועל יוזמות העירייה. לבסוף, מכיל האתר את כל המידע הרלוונטי על בעלי התפקידים בעירייה ומאפשר לתושב לפנות אליהם באופן ישיר באמצעות טפסים מקוונים.

אפליקציה מעלה אדומים (צילום מסך)

אפליקציה מעלה אדומים (צילום מסך)

כמו כן, מהשבוע ניתן להוריד למכשירים הסלולריים את אפליקציית מעלה אדומים. באמצעות האפליקציה התושבים יכולים לקבל מידע רלוונטי הקשור בגורמי העירייה השונים כגון מוסדות ציבור, בתי ספר וגנים, מוזיאונים, אירועים ועוד. האפליקציה אף מאפשרת לצלם באמצעות הטלפון החכם מפגעים שונים בעיר, ולהעביר זאת ישירות למוקד העירוני.

דובר העירייה חיזקי זיסמן: "אתר האינטרנט המחודש הוא חלק ממכלול שירותים דיגיטליים חדישים שמספקת העירייה לתושבים, והוא נבנה ופותח עצמאית על ידי אגף מערכות המידע בעירייה".

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר