נוסעים זועמים על השינויים שחלו השבוע בתנועת רכבת ישראל בקו ירושלים-תל אביב-הרצליה. "תנועת הרכבות בקו הרצליה- ת"א-ירושלים תפותל בשל אילוצים תפעוליים", כך נכתב באתר רכבת ישראל. "הרכבות תגענה לתחנת בית שמש. בתחנת בית שמש ניתן להחליף רכבות לתחנת היעד. שימו לב! זמן ההמתנה להחלפת רכבת לירושלים מלחה /ת"א ממושך".
- להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באנדרואיד
- להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באייפון
- מדריך העסקים הגדול של ירושלים
קלוד מרמור, תושב העיר, נוסע ותיק במשך 10 השנים האחרונות בקו, מספר: "אני עולה כל יום בתחנת מלחה, והיום אני נוסע עד בית שמש ושם מבצע החלפה של רכבת אחרת עד לירושלים. זה מוסיף זמן לנסיעה הארוכה ממילא. בנוסף, הקדימו את שעת יציאת הרכבת הראשונה, כך שמי שגר בשכונה רחוקה בעיר וצריך אוטובוס לרכבת לא יכול להספיק כי האוטובוסים מתחילים זמן קצר לפני יציאת הרכבת. אין תיאום עם האוטובוסים".
- הרכבת הקלה, הקו הירוק: תקציב ראשוני של 60 מיליון שקלים
- תחנה מרכזית חדשה תיבנה בצפון העיר
- פרסום ראשון: כך ישונו הסדרי התנועה בצומת סחרוב בכניסה לעיר
מרמור מוסיף ומספר כי "ביום שלישי הרכבת שיצאה מירושלים איחרה והרכבת בבית שמש לא חיכתה לה ואנשים נאלצו לחכות שעה. ובחזור של היום עדיין מתוכנן שכל מי שחוזר אחרי הצהריים ימתין שעה בבית שמש. זמן הנסיעה הפך להיות שעתיים וחצי מתל אביב ירושלים".
כידוע, באפריל 2018 צפוי להיפתח קו הרכבת המהיר מירושלים לתל אביב, כאשר זמן הנסיעה המתוכנן בין שתי הערים עומד על כחצי שעה.
תגובות