אחרי שבע שנים בתפקידי ניהול שונים בחברת פלאפון החליט איתן הרינגמן להקים עסק עצמאי – "פיקסל שירותי סלולר". בתוך שנתיים בלבד מיום הקמת העסק מעניק "פיקסל שירותי סלולר" שירות לחברות עסקיות גדולות כגון בנק יהב, טובול חומרי בניין, הקרן לידידות, משרדי עורכי דין ועוד רבים ומוכרים. "אנחנו מבצעים תיקונים למכשירי סלולר ולמחשבים עבור לקוחות פרטיים, מעניקים שירות במחירים מוזלים, מספקים אביזרים הקשורים לסלולר ונותנים ייעוץ חינם בנושא הוזלת חבילות חשבון", מספר הרינגמן, "בנוסף אנחנו מגיעים לימים מרוכזים בחברות היי-טק, באוניברסיטאות ובמכללות בעיר, ומקיימים יריד סלולר במחירים מוזלים במיוחד". הוא מוסיף בחיוך ששמו נקרא על שם דג מלוח, הרינג ההולנדי, כי סבו עסק בממכר דגי הרינג בשוק באמסטרדם.
את העסק פתח איתן (34) עם שני שותפים טכנאים, אשר עובדים במעבדה בזמן שהוא מתרוצץ בין הלקוחות, בתפקיד הניהולי והשיווקי. ייחודיות העסק מתבטאת בהענקת מעטפת השירות המלאה, המותאמת לצרכי הלקוח. "אנחנו מגיעים ישירות לבית הלקוח או העסק, ובסיום התיקון מחזירים אליו, מה שחוסך זמן יקר. במקביל אנחנו מספקים אביזרי סלולר איכותיים ושירותי ניוד הקו עד בית הלקוח. החברות הגדולות מקבלות את כל השירות הנוסף מבחינת תקשורת ושירות VIP,מה שמהווה עבורם חבילה מושלמת שחוסכת זמן והכל במחירים מעולים".
איך נראה סדר היום שלך? מצליח לשלב עבודה ומשפחה?
איתן נושם עמוק ועונה: "בבוקר אני עובד מול הלקוחות העסקיים, מאוחר יותר אני מבצע איסוף מכשירים לתיקון לפי קריאות ומעביר למעבדה. במקביל אני מתחיל סבב החזרה לבית הלקוח ואספקת אביזרים לפי הזמנה. זאת עבודה מאוד שואבת והמשפחה משלמת מחיר. כמובן השאיפה היא לגדול כך שאוכל להעסיק עובדים נוספים ושליחים, כך שיתפנה לי זמן ואוכל להתמקד רק בניהול ושיווק העסק."
במה אתה מתגאה?
"הקפיצה הגדולה שעשיתי בשנה האחרונה מעלה בי גאווה. אני גאה בשירות שאנחנו נותנים עד הבית, שירות שונה ומיוחד, במקצועיות שלנו ובמחירים המוזלים. אני שמח לראות את הלקוחות מרוצים ונהנים מהשירות המיוחד שחרטנו על דגלנו ואני יודע שעשינו עבודה טובה".
אתה מתחרט עד דבר מה?
"אני מתחרט שלא פתחתי את העסק לפני שנים ועשיתי זאת רק לפני שנתיים":.
מה האתגר הגדול ביותר שהתמודדת אתו?
"להיכנס לתודעה, לגרום לאנשים להכיר אותנו ואת השירות שלנו שחוסך הרבה זמן וכסף, ליצור אמון מול החברות הגדולות ושיבינו שיש ערך מוסף ושירות של VIP. הקושי הראשוני היה השיווק. השקעתי הרבה בפרסום, בפייסבוק, בנטוורקינג והיום גם פרסום מפה לאוזן עובד מצוין".
מה המוטו שלך?
"המוטו שלי הוא אמינות ושירות מעולה ללקוח, זה מעל הכל".
שאיפות קדימה?
"בקרוב מאוד אנחנו פותחים אתר אינטרנטי גדול, בו ניתן יהיה לרכוש אביזרים לסלולר. האתר יאפשר לנו להגיע לקהל בכל הארץ, בכל מקום, והשאיפה היא שיהפוך לאתר הפופולרי ביותר בתחום. שאיפה נוספת היא להתקדם ולעבוד מול כמה שיותר ארגונים גדולים, שיכירו בנו ככתובת לכל שאלה, תקלה ורכישה עד לרמת מגן זכוכית. בימים אלה אני מקדם פרויקט נוסף מיוחד ומרגש של הדרכות סמארטפון לגיל השלישי. הרעיון הוא להעביר לאוכלוסיה הבוגרת הדרכה בסיסית במכשירי הטלפון הנייד, כדי שיידעו איך להשתמש, לגלוש באינטרנט, לצלם ולשלוח תמונה למשפחה או לשוחח עם הנכדים בווטסאפ, לחיזוק קשר בין דורי".
יש לך טיפ למי שמעוניין לפתוח עסק בקרוב?
"יש מספר דברים שכדאי מאוד לעשות לפני הקמת עסק: לפני הכל להכין תוכנית עבודה שנתית ואפילו לשנתיים מראש. אפשר ומומלץ לשבת עם יועץ על בניית תוכנית, יועץ שמבין בתחום. אחרי בניית התוכנית להתחיל לרדת לרזולוציה של חודש בחודשו. בנוסף, יש לדאוג לתזרים מזומנים. כשאין תזרים של מזומנים- זה הופך לאחד המכשולים העיקריים והקשים בקיום עסק. ולבסוף, להיות עקבי וללכת עד הסוף במה שאתה מאמין בו".
יש לדאוג לתזרים מזומנים. כשאין תזרים של מזומנים- זה הופך לאחד המכשולים העיקריים והקשים
בקיום עסק
050-3200006
https://fixcell.co.il
תגובות