יחיא סינוואר - לפני ואחרי?
יחיא סינוואר - לפני ואחרי?

מועדים לשמחה: סינוואר חוסל. "זוהה לפי תמונות השיניים שלו"

מעל פני הקרקע וככל הנראה לא מוקף בחטופים: במהלך הפעילות שבה על פי ההערכות חוסל ראש הנחש יחייא סינוואר, חוסלו שלושה מחבלים. על פי דובר צה"ל, "צה"ל ושב"כ בודקים את האפשרות שאחד המחבלים הוא סינוואר". עוד נמסר כי במבנה שבו נהרגו המחבלים לא נמצאו סימנים להימצאותם של חטופים

פורסם בתאריך: 17.10.24 18:43

יחיא סינוואר חוסל אתמול, רביעי, ברצועת עזה. כך אישר הערב דובר צה"ל. משטרת ישראל הודיעה הערב, חמישי: "זיהינו את גופת סינוואר על פי תמונות השיניים שלו. נערכות כעת בדיקות נוספות".

מוקדם יותר, עוד בטרם האישור הרשמי, מסר דובר צה"ל כי "במהלך פעילות של לוחמי צה״ל ברצועת עזה חוסלו שלושה מחבלים. צה"ל ושב"כ בודקים את האפשרות כי אחד המחבלים הוא סינוואר. בשלב זה לא ניתן לאשר את זהות המחבלים".

עוד נמסר כי במבנה שבו נהרגו המחבלים לא נמצאו סימנים להימצאותם של חטופים וכי כוחות צה"ל ושב"כ הפועלים בשטח ממשיכים לפעול תחת הזהירות הנדרשת.

יצוין כי לא מדובר בחיסול ממוקד אלא בהיתקלות של כוחות צה"ל שהתרחשה אתמול (רביעי), ובמסגרתה ירה חניך בקורס מ"כים מביסל"ח פצמ"ר לעבר מבנה שבו ככל הנראה שהה סינוואר. לאחר קריסת המבנה הוכנסו למקום אמצעי סריקה טכנולוגיים, שבאמצעותם התגלו שלוש גופות. דגימות DNA נלקחו מהשלושה, ובמקום נמצאו אמצעי לחימה, דרכונים וכסף.

 

 

שר הביטחון יואב גלנט פרסם ציוץ שלא משאיר ספק על מותו של רב המרצחים:

הציוץ של יואב גלנט

הציוץ של יואב גלנט

משירות בתי הסוהר נמסר כי נציב שב"ס רב גונדר קובי יעקובי סיים לפני זמן קצר הערכת מצב מבצעית לנוכח ההערכה בדבר חיסולו של סינוואר: "שב"ס ערוך בכל מתקני הכליאה, בדגש על המתקנים והאגפים הביטחוניים, ביחסי עוצמה מול האסירים הביטחוניים, ותוך גילוי אפס סובלנות כלפי כל הפרת סדר".

מטה משפחות החטופים מסר: "מביעים הערכה עמוקה לצה"ל ולכוחות הביטחון על חיסולו של הטרוריסט יחיא סינואר. לצד ההערכה על ההישג הגדול, משפחות החטופים מביעות חשש כבד לגורלם של 101 חטופים וחטופות שעדיין מוחזקים בשבי חמאס בעזה, ודורשות למנף את ההישג הצבאי לעסקה מיידית להשבתם".

 

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר