מעצר חשוד בהונאה (צילום: דוברות המשטרה)
מעצר חשוד (צילום: דוברות המשטרה)

אין גבול לטירוף: בן 88 הוכה באכזריות בביתו ברוממה

אירוע האלימות הקשה התרחש אתמול, שני, בשעות הערב בבית הקשיש בשכונת רוממה. מחקירה ראשונית עולה כי התוקף, תושב ירושלים בשנות ה-30 לחייו, הגיע אל הדירה ברוממה וברגע שהדלת נפתחה - היכה את בנו של הקשיש ומיד לאחר מכן תקף באמצעות ידיו גם את הקשיש

פורסם בתאריך: 15.10.24 16:30

דמיינו את הסיטואציה הבאה – שעת ערב, דפיקה על הדלת. איך שאתם פותחים את הדלת, מתנפל עליכם אדם ותוקף באלימות קשה.

זו המציאות שבה נאלץ להתמודד אמש קשיש ירושלמי בן 88 משכונת רוממה. צוותי הצלה העניקו טיפול רפואי לקשיש ולשני אנשים נוספים שניסו לסייע לו, בזמן ששוטרי תחנת לב הבירה החלו בחקירה.

מבירור ראשוני במקום, עלה כי בסמוך לדיווח הגיע חשוד, תושב ירושלים בשנות ה-30 לחייו, אל דירתו של הקשיש בן ה-88. כאשר פתח בנו של הקשיש ששהה אף הוא בדירה את הדלת, מיד החל החשוד לתקוף אותו באלימות ובהמשך לכך, המשיך לעבר הקשיש והיכה גם אותו באמצעות ידיו.

 

 

אדם נוסף ששהה בדירה, פעל במהירות לחדול את מעשיו של החשוד תוך שהותקף אף הוא ובסיוע שכן שנזעק למקום, השתלטו על החשוד עד להגעת השוטרים שביצעו את מעצרו.

החשוד הועבר לחקירה בתחנת המשטרה לב הבירה בדין תקיפה תקיפת זקן, הסגת גבול ועבירות נוספות, ובסיום חקירתו נכלא.

"מדובר במקרה אלימות חמור בו הותקף קשיש על לא עוול בכפו ושניים שניסו להגן עליו מעשים אלו של החשוד", נמסר מהמשטרה. "נמשיך לחקור את המקרה במקצועיות וברגישות הנדרשת, במטרה למצות עם החשוד את הדין בהתאם. משטרת ישראל תפעל כנגד מקרי אלימות באשר הם, מעצרם של חשודים המעורבים בכך הבאתם לדין, במטרה להגביר את ביטחון הציבור ושלומו".

 

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר