המרכז הלוגיסטי של אופנת הגברים ROBERTO בתל אביב | צילום: יח"צ

החג הזה קונים אצל רוברטו במרכז הלוגיסטי וחוסכים המון

רוברטו מרין, הבעלים של רשת אופנת הגברים ROBERTO, מזמין את לקוחותיו להגיע למרכז הלוגיסטי של בבניין פנורמה בתל אביב. "המבחר הוא עצום, וכל מי שיגיע אלינו ייהנה מהטבות מיוחדות", אומר רוברטו

פורסם בתאריך: 27.9.24 13:11

לרגל חגי תשרי, אופנת הגברים ROBERTO מזמינה את לקוחותיה לבקר במרכז הלוגיסטי שלה בתל אביב, אליו העתיקה את חנותה מקניון מלחה בירושלים בשנה שעברה.

המרכז הלוגיסטי, הממוקם בבניין פנורמה, מציע מגוון עצום. מי שמעדיף לערוך את הקניות  מהכורסה בבית, יכול לעשות זאת בנקל באתר roberto.online. הרכישה באתר היא נוחה וידידותית למשתמש, המבחר הוא רב, והמשלוח מגיע עד בית הלקוח.

"מאז שהעברנו את החנות הירושלמית למרכז הלוגיסטי, אנחנו לא מפסיקים לקבל מחמאות מהלקוחות הירושלמים שלנו", מספר רוברטו.  "אנשים חוזרים ומציינים בפנינו שהם מאוד מרוצים מהמיקום החדש. הם אומרים לנו שבמקום לבקר בחנות בשטח של 50 מ"ר בקניון, הם מוצאים את עצמם בחנות רחבת ידיים, שלמרות גודלה היא מאוד אינטימית ועם מבחר גדול. כמובן שהם מציינים את היחס האישי והשירות המקצועי שמקבלים מהבעלים עצמם".  

רוברטו: "המחירים עתה הרבה יותר נוחים, מאחר ואנחנו מוכרים ישירות לצרכן, בלי העלויות של שכירות בקניון וכך אנחנו יכולים לתת ללקוחות שלנו מחירים מיוחדים. בנוסף, יש לנו יותר מבצעים לחברי מועדון שעושים קניות מרוכזות. במרכז הלוגיסטי המבחר הרבה יותר גדול ורק כדי לסבר את האוזן, אם בחנות בקניון בירושלים החזקנו 200 חליפות, במרכז הלוגיסטי יש לנו יותר מ-2000 חליפות. כל מי שמגיע אלינו ימצא את מה שהוא מחפש ואוהב ובתקציב הנכון והמתאים לו".

מותג ירושלמי ששמו הולך לפניו

רשת רוברטו היא מותג ירושלמי ששמו הולך לפניו. הרשת הוקמה לפני יותר מ-45 שנה עם פתיחתה של החנות הראשונה במושבה הגרמנית. עם השנים היא הפכה לאחת מרשתות אופנת הגברים המובילות בארץ, והנאמנות והאהבה של הלקוחות לרשת ניכרות גם כיום.

רוברטו: "הלקוחות הירושלמים שלנו מצביעים ברגליים. מבחינתם, ההגעה לתל אביב היא סוג של בילוי. הם מגיעים אלינו, מקבלים את מלוא תשומת הלב ונחשפים למבחר הגדול. בימים אלה ערוכה הרשת לחגים שבפתח ומציעה קולקציית חורף חדשה ומדהימה, עם דגמים חדשים. כמו כן, הרשת מציעה מבחר גדול לחתנים, ואפילו חתני בר מצווה. לצד זה, במרכז הלוגיסטי יש פינת עודפים, עשירה ומעניינית, אשר מציעה ללקוחות מבצעים של עד 50% הנחה על מאות פרטים". 

רשת "רוברטו" היא היבואנית הבלעדית של *John Peter London*, אחד ממותגי אופנת הגברים המובילים בעולם.


המרכז הלוגיסטי פתוח לאורך כל ימות השבוע בין השעות 18:00-09:00 ובימי שישי עד השעה 14:00. 

כתובת: פאול צלאן 1, בניין פנורמה, תל אביב  אתר: roberto.online 

מומלץ לתאם מראש, בטלפון: 054-6688108 | שירות לקוחות, טלפון: 054-6688102

נסיעה עם Waze אל בן צבי 105-91, תל אביב-יפו – לחצו על הקישור 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר