שחקניות הפועל קטמון ירושלים (צילום: אלון פרידמן ויסברד)
שחקניות הפועל קטמון ירושלים (צילום: אלון פרידמן ויסברד)

דעה | מרימות ראש וממשיכות

ההפסד של הפועל קטמון ירושלים להפועל פתח תקווה בגמר גביע אתנה היה קשה ומאכזב, אבל אנחנו רק בתחילתה של העונה והמאבק על האליפות השנה יהיה מרתק

פורסם בתאריך: 26.9.24 17:12

ביום שני האחרון התקיים גמר גביע אתנה, בין הפועל קטמון ירושלים לבין הפועל פתח תקוה. הירושלמיות הגיעו למשחק כמחזיקות הגביע, לאחר שבעונה שעברה גברו בגמר על קרית גת האלופה הנצחית, שזכתה בתואר 3 פעמים ברצף מאז הוקם המפעל. הפעם קרית גת לא הגיעה לגמר, והפועל פתח תקווה שגברה עליה בחצי הגמר, המשיכה כל הדרך לזכייה בגביע, כשהיא מראה בבירור שהשנה גם היא תהיה חלק ממאבק האליפות. מאבק שיורכב ממשולש שווה צלעות, יחד עם ירושלים וקרית גת.
הפועל קטמון ירושלים הגיעה למשחק בסגל חסר – ללא רייצ'ל נאצ'ולה ובתול דאר חליל ועם כשירות חלקית של יהלי כהן ודוריס בואדווה, שפתחו את המשחק על הספסל. עוד נציין כי יום קודם לכן התקיים משחק בין קבוצות הנערות של שני המועדונים, מה שחייב את מאמניהן לבצע התאמות לגבי שחקניות שמשחקות גם בנערות וגם בבוגרות. אלו היו נתוני הפתיחה.

היציע הקטן באצטדיון גרונדמן היה גדוש. הפועל הביאה כמות אוהדות ואוהדים גדולה, ביניהן האוהדות המרגשות מקבוצות מחלקת הנערות. נערות וילדות מסורות שמגיעות לכל המשחקים ומתייצבות תמיד לתת גב ולראות את האופק והעתיד שלהן. תמיד משמח לראות זאת. לחלק מהשחקניות על המגרש לא היתה הזדמנות כזו, כי לא היו קבוצות כדורגל לנשים במקומות בהם הן גדלו. גם ביציע של פתח תקווה היה קהל רב יותר מהמפגשים הקודמים. ניכר שהקהל הירושלמי מאורגן יותר והוא זה שנשמע במהלך כל המשחק ובסופו בשירה מפרגנת. בנוסף, הביאו הירושלמיות חידוש למגרשי ליגת הנשים – דוכן מרצ'נדייז, שהיה פעיל לאורך כל המשחק ומוכיח את שמדי פעם צריך להזכיר – יש עניין ויש קהל לכדורגל נשים בישראל.
על הדשא במחצית הראשונה המצב היה שקול יותר, אך לקראת שריקת המחצית תפסה פתח תקווה את השליטה, שלבסוף גם באה לידי ביטוי בשני שערים של רוני לוי. במחצית השניה הירושלמיות החלו לחזור לעצמן ונראו טוב יותר. בדקה ה-85 מאבק על הכדור בין דוריס בואדווה ומיטל שרעבי הסתיים כשכדור נכנס לתוך השער של פתח תקווה. השער החזיר את הצבע האדום ללחיים, ותוספת של שש דקות נתנה לקהל האדום מקום לאופטימיות, אבל האדומות לא הצליחו לכבוש שער נוסף. בתום תוספת הזמן, המשחק הסתיים בניצחונה של הפועל פתח תקווה, ובטקס מרגש, שהתייחס לזמנים המורכבים שהמדינה נמצאת בהם, וכלל אורחים מיוחדים – משפחתו של ד"ר זכריה הבר ז"ל מירושלים שנפל בעזה, לוחם שנפצע וילדה אחת קטנה שגנבה את ההצגה כשחילקה מדליות לזוכות במקום השני והראשון.
כאוהדים ירושלמים סיימנו את הערב עם אכזבה, קשה להיות מקום שני, למרות שזה מאוד מכובד ויש על מה להתגאות. משחקי גביע אתנה בתחילת העונה, כשהקבוצות עוד מתארגנות, יכולים להיות מאתגרים גם לקבוצות טובות. הקהל הצעיר שלנו ראה כיצד יש לנהוג ולפרגן – גם למנצחות וגם לקבוצה שלנו שנתנה את כל כולה. אחרי הכל הליגה המתמשכת והחשובה עוד לפנינו וכבר ביום חמישי צפוי משחק חשוב בחדרה. אנחנו מרימות ראש וממשיכות.

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר