דבורה מאיסון (למעלה משמאל עם כיוון השעון), רובע JVP, לירון דובר, אנה מישל (צילומים: Idobi, גיא אנטו, עידית וגנר, יאיר צריקר)
דבורה מאיסון (למעלה משמאל עם כיוון השעון), רובע JVP, לירון דובר, אנה מישל (צילומים: Idobi, גיא אנטו, עידית וגנר, יאיר צריקר)

לראשונה בירושלים: מחר – כנס ההייטק ששם את ה"נשים ב-Front"

אחרי שני כנסים מוצלחים בתל אביב, כנס נשות ההייטק הגדול ייערך מחר, ראשון, 22.9, ברובע המדיה JVP ירושלים. הכנס מקבץ כ-250 נשים בכירות בענף הטכנולוגיה והוא כולל הרצאות, פאנלים וסדנאות בנושאים, כמו: AI, ניהול קריירה חכם ועוד

פורסם בתאריך: 21.9.24 20:23

שמים את הנשים במרכז – כנס נשות הייטק הגדול "נשים ב-Front" ייערך. לראשונה, בירושלים. זה יקרה מחר, ראשון, 22.9, ברובע JVP, ביוזמת ותמיכת משרד ירושלים ומסורת ישראל, עיריית ירושלים, ובשיתוף הרשות לפיתוח ירושלים. הכנס מאורגן בשיתוף עם שתי קהילות ההייטק לנשים המובילות בישראל – "נשים בהייטק" ו"המיטאפיסטיות" – וצפויות להשתתף בו מאות נשים בכירות מתעשיית הטכנולוגיה.

את האירוע תפתח דבורה מאיסון, יזמית, מנהלת מובילה, ירושלמית גאה ומנהלת קשרי המשקיעים ב-JVP ומרגלית סטארט-אפ סיטי ירושלים – אחת מקרנות ההון סיכון הוותיקות והמובילות בישראל. בכנס יתקיימו גם הרצאות, פאנלים ושיחות אחת-על-אחת עם נשים בתפקידים בכירים בחברות הייטק מובילות בירושלים ואורחות נוספות מבחוץ.


דבורה מאיסון (צילום: יאיר צריקר)

דבורה מאיסון (צילום: יאיר צריקר)


במהלך הכנס הייחודי יתקיימו גם סדנאות פרקטיות לקהל שיעסקו ב-AI, ניהול קריירה חכם ושתי סדנאות לסטארטאפים שיעסקו בגיוס הון וחדירה לשווקים גלובליים.

את החלק של ההרצאות המקצועיות תפתח אנה מישל – בכירה בחברת 'Cross River' המתמקדת בתקשורת, ניהול גורמים ואסטרטגיות צמיחה. היא תדבר על זכות הבחירה העומדת בפני נשים בקריירה המקצועית שלהן וכיצד הבחירות שלה הביאה אותה למקום בו היא נמצאת כיום ומה הקהל יכול ללמוד מהמסע שלה.

אנה מישל (צילום: גיא אנטו)

אנה מישל (צילום: גיא אנטו)


 

הכנס צפוי למשוך כ-250 משתתפות מהעיר ומחוצה לה, ויציג את ההון האנושי המגוון והחדשני הקיים בעיר הבירה. חברות מובילות בהייטק הירושלמי כמו Mobileye, Cross River, ו-Lightricks תומכות באירוע ובחרו להדגיש את המחויבות שלהן לקידום נשים בתעשייה וקידום האוכלוסייה המגוונת בעיר. הכנס שם זרקור על המנהיגות, המנהלות, המובילות, והיזמות ובעיקר על הנשים המגוונות המרכיבות את הפסיפס האנושי והמיוחד של העיר. את ההרצאות והפאנלים יובילו נשים מהמגזר החילוני, הדתי, החרדי והערבי הגרות בעיר ועובדות בתעשייה.


לירון דובר (צילום: עידית וגנר)

לירון דובר (צילום: עידית וגנר)


לירון דובר, מנהלת תחום הייטק וביוטק ברשות לפיתוח ירושלים, מסרה: "אני נרגשת ושמחה לקחת חלק בכנס "נשים ב-Front" אשר מתקיים לראשונה בירושלים בשיתוף עם קהילות ההייטק לנשים המובילות בישראל, 'נשים בהייטק' ו'המיטאפיסטיות'. זהו רגע משמעותי עבורנו, שמביא עמו הזדמנות חשובה לקידום שיתופי פעולה ולחיזוק הנוכחות של נשים בתעשיית ההייטק והביוטק. אנו שואפים להציג את הכישרונות והיכולות של הנשים וליצור הזדמנויות תעסוקה נוספות שיתרמו לצמיחה ולפיתוח של התחום בירושלים".

 

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר