זירת השריפה בנוה יעקב (צילומים: תיעוד מבצעי כב"ה ירושלים)
זירת השריפה בנוה יעקב (צילומים: תיעוד מבצעי כב"ה ירושלים)

השריפה בנוה בנוה יעקב: נזק רב נגרם לבניין

קצת אחרי השעה 12:00 פרצה שריפה בבניין מגורים בנוה יעקב, שבו פועל גן ילדים. לאחר כשעתיים של פעולות כיבוי וחילוץ לכודים, הצליחו לוחמי האש לכבות את האש. לבניין נגרם נזק רב

פורסם בתאריך: 18.9.24 12:54

***עדכון 13:37***

הסתיים האירוע בשריפה שפרצה בבניין מגורים – לוחמי האש כיבו את האש, אווררו את הבניין והחזירו את הדיירים לבתיהם, כמידת האפשר.

האירוע החל קצת אחרי השעה 12:00 בצהריים, כששבעה צוותי כיבוי מתחנת מרחב האומה הוזנקו והגיעו בתוך זמן קצר למקום.

"הצוותים שהגיעו למקום, זיהו שריפה מפותחת בכניסה לבניין אשר סיכנה את תושבי הבניין, אשר כלל בתוכו דיירים רבים, וכן גן לפעוטות וילדים אשר בעקבות העשן הרב במקום היו לכודים בדירות", נמסר מכבאות והצלה ירושלים. "לוחמי האש ביצעו פעולות לכיבוי מוקד הבעירה תוך כדי הנחיה לדיירי הבניין להסתגר בדירותיהם. לוחמי האש השתלטו על מוקד הבעירה, ביצעו סריקות בבניין לשלילת לכודים וביצעו אוורור של העשן מחדר המדרגות".

מפקד הארוע, רב רשף שלומי הרוש: "הוזעקנו לשריפה בבניין בשכונת נווה יעקב. בהגיענו למקום זיהינו את מוקד הבעירה בכניסה לבניין תוך כדי הבנה כי יש מספר רב של דיירים באותה העת בבניין. הנחנו את דיירי הבניין להסתגר בדירותיהם. לשמחתנו, הארוע נגמר ללא פגיעה בנפש".

כאמור, אין נפגעים בנפש אך נזק רב נגרם למקום.

לוחמי האש של כבאות והצלה ירושלים פועלים בשעה האחרונה לחילוץ לכודים בשריפה שפרצה בבניין מגורים בשכונת נוה יעקב. הדרמה עוד יותר גדולה מאחר שבבניין פועל גם גן ילדים.

לזירת האירוע בנוה יעקב הוקפצו שבעה צוותי כיבוי והצלה מתחנת מרחב האומה. עם הגעתם, כך נמסר, זיהו לוחמי האש כי מדובר בשריפה בכניסה לבניין מאוכלס עם דיירים רבים וכולל בתוכו גן ילדים ופעוטות. "לוחמי האש, הנחו את הדיירים להסתגר בבתיהם, וכעת הצוותים מבצעים פעולות כיבוי תוך כדי סריקות בבניין וחילוץ לכודים", מוסרים מהכבאות.

 

תגובות

אין תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר