המרכז הרפואי הדסה (צילום: אבי חיון)
המרכז הרפואי הדסה עין כרם (צילום: אבי חיון)

בפעם השביעית – ובשנת מלחמה: מערכי הקרדיולוגיה והאונקולוגיה בהדסה – מהטובים בעולם

על פי המגזין האמריקאי הנחשב "ניוזוויק", מערך האונקולוגיה מכון שרת במקום הראשון בדירוג. עוד נקבע במגזין - המרכז הרפואי הוא בין בתי החולים "החכמים" המובילים ברחבי הגולובוס. "מרכז מצוינות מוביל"

פורסם בתאריך: 17.9.24 21:32

גם בשנת המלחמה, ובפעם השביעית ברציפות – תעודת כבוד בינלאומית למרכז הרפואי הדסה: המגזין האמריקאי היוקרתי 'ניוזוויק' קבע כי מערכי הקרדיולוגיה והאונקולוגיה בהדסה הם בין הטובים בעולם.

את ההישגים המרשימים חולק המרכז הרפואי הירושלמי עם בתי חולים מובילים מרחבי העולם, בהם מאיו קליניק, קליבלנד קליניק, מאונט סיני וג'ון הופקינס האמריקאים, ומרכזים גדולים מאירופה, דרום אמריקה ועוד.

בחירת המגזין בולטת ומרשימה דווקא לקראת סיומה של שנה מן הקשות והמאתגרות בבתי החולים של הדסה – שלקחה על עצמה שותפות פעילה בטיפול בפצועי המלחמה ושיקומם, והיתה לשחקן מרכזי בזירה הלאומית במלחמת "חרבות ברזל".

דו"ח דירוג בתי החולים שפרסם המגזין, מציג 300 בתי חולים מרחבי העולם בהם פועלות המחלקות הטובות ביותר בתחומי אונקולוגיה, קרדיולוגיה ועוד התמחויות נוספות. המדרג נקבע על פי סקר עולמי שבו הוזמנו עשרות אלפי אנשי מקצוע בתחום הרפואה לתת המלצות בתחום מומחיותם. הסקר אף מביא בחשבון נתוני הסמכה ומדדי תוצאות המדווחים על ידי מטופלים.

 

 

 

"רובנו נצטרך לפנות למומחה בשלב מסוים, אבל פנייה לטיפול אצל גורם שהוא לא הרופא הקבוע שלך יכולה להיות מרתיעה״, מדגישים עורכי המגזין ביחס לבחירת בתי החולים המתמחים בתחום רפואי מסויים, כמו אונקולוגיה וקרדיולוגיה. "כדי לעזור למטופלים לקבל החלטות חשובות אלו, ניוזוויק משתפת פעולה עם Statista כדי לדרג את בתי החולים המתמחים הטובים בעולם".


מנכ"ל הדסה, פרופ' יורם וייס (צילום: דוברות הדסה)

מנכ"ל הדסה, פרופ' יורם וייס (צילום: דוברות הדסה)


מנכ"ל הדסה פרופ' יורם וייס מוסר: "אנו בהדסה גאים בצוותי מערך האונקולוגיה והקרדיולוגיה המופיעים שוב ברשימה היוקרתית, כמו גם בצוותי הפיתוח הטכנולוגי, המדעי והמחקרי במוסד, שבזכותם נבחרנו כאחד מבתי החולים החכמים בעולם. הדסה מקפידה ללוות את ביצועי אנשי המקצוע המעולים שלה עם הטכנולוגיות המתקדמות בכל תחומי הרפואה, כמו שילוב של בינה מלאכותית, בניית מאגרי נתונים בינלאומיים ושיתופי פעולה עם החברות המובילות בעולם בתחומי מדע ורפואה. השכר שלנו למאמצים הללו הם אלפי מטופלים מדיי שנה המחלימים ממכאוב ומחלות ושבים אל ביתם".

יו"ר דירקטוריון הדסה דליה איציק, הדגישה את מחוייבות הצוות וההנהלה למשימות הרבות והמורכבות העומדות בפני המרכז הרפואי.
"הדסה מקצה משאבים רבים לפיתוח והתקדמות טכנולוגית חכמה, שמשרתת את תושבי ישראל כולה. האנשים הנהדרים כאן דואגים להצלת חיים, לשיקום החיילים הפצועים בשנה האחרונה במרכז השיקום בהר הצופים, לניתוחים חדשניים. נחושים לשמור על הרמה הגבוהה ביותר של עשייה, לצד חמלה ואנושיות. דירקטוריון הדסה וההנהלה ימשיכו לדאוג שיהיו בידיהם הכלים החדשניים ביותר ואת הכר הנרחב לפעול למען המטופלים".

 

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר