החזרת האופניים שנגנבו לידי בעליהם (צילום: דוברות המשטרה)
החזרת האופניים שנגנבו לידי בעליהם (צילום: דוברות המשטרה)

בשכונת רוממה – שני חשודים נעצרו בחשד לגניבת אופניים

בפעילות שוטרים בשכונת רוממה בעיר, עצרו שוטרי תחנת לב הבירה שני חשודים בגניבת אופניים, סיכלו את הגניבות והשיבו את האופניים לבעליהם

פורסם בתאריך: 12.8.24 15:39

שוטרי תחנת לב הבירה במחוז ירושלים השביעו אופניים חשמליים לידי בעליהם, תושב שכונת רוממה בירושלים, זאת לאחר שבמהלך השבוע האחרון, הם איתרו אותם ועצרו חשוד בגניבתם.

בשבוע שעבר נמסר דיווח לשוטר הקהילתי של שכונת רוממה בעיר, על ניסיון גניבת אופניים בשכונה על ידי חשוד שעשה שימוש במסור דיסק בכדי לחתוך את מנעול האופניים.


תמונות של החשוד בעת ניסיון גניבת אופניים בשבוע החולף

תמונות של החשוד בעת ניסיון גניבת אופניים בשבוע החולף


 

 

בסריקות שערכו שוטרי הסיור, הם הבחינו בחשוד העונה לתיאור שנמסר, בעת שניסה לרכוב על גבי אופניים בשד׳ ויצמן בעיר. לאחר בירור, נעצר החשוד בן ה-45, תושב מבשרת ציון והועבר לחקירה בתחנת לב הבירה. האופניים שגנב נתפסו על ידי המשטרה.
בהמשך לכך, פעל השוטר הקהילתי בשכונה יחד עם מתנדבים ואזרחים נוספים עד שהצליחו לאתר את בעליהם של האופניים שנתפסו ברשותו של אותו חשוד. בתחילת השבוע הוא הגיע לתחנת המשטרה לב הבירה במחוז ירושלים וקיבל את אופניו חזרה לידיו, תוך שהודה לשוטרים ולמתנדבים על פעילותם ומאמציהם להגן על רכוש הציבור.

בתוך כך, במקרה אחר, שלשום בשעות הערב, הוזעקו שוטרי תחנת לב הבירה של מחוז ירושלים אל בניין מגורים במרכז העיר, בעקבות דיווחם של דיירי המקום על אדם שנצפה בנסיבות מחשידות.

שוטרי הסיור שהגיעו במהרה, איתרו את החשוד, תושב ואדי אל ג'וז בשנות ה-30 לחייו, בעת שיצא מאזור מחסני הבניין. באותה העת, טענו דיירי המקום כי הם חושדים בו שגנב מהמקום שני אופניים. החשוד נעצר על ידי השוטרים והועבר לחקירה במשטרה.
כזכור, במקרה אחר בשבוע שעבר, בלשי תחנת שפט במחוז ירושלים עצרו חשוד שפרסם אופניים גנובים למכירה, ארבע שנים לאחר שהאופניים נגנבו מצפון הארץ, ולאחרונה הבחין בעליהם בפרסום שעלה ברשת למכירתם. במסגרת העסקה המבוימת שנרקמה, קבע שוטר עם החשוד מפגש לטובת השלמת העסקה באחת מתחנות הדלק בשכונת פסגת זאב. במקביל באותה העת, נערכו כוחות משטרתיים סמויים בסמוך למקום, ולאחר שזוהה רכבו של החשוד, פעלו בלשי תחנת שפט במהירות ועצרו את המוכר החשוד לחקירה בן 29 תושב שכונת בית חנינא. האופניים היוקרתיים נתפסו במקום והושבו לבעליהם על ידי השוטרים.

 

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר