כללית דורגה במקום הראשון מבין קופות החולים במדד המותגים של גלובס ובמקום השני במדד מותגי הבריאות אחרי בית חולים גדול במרכז הארץ. הבשורה על מיקומה של כללית במקום השני במדד מותגי הבריאות בסקר מדד המותגים השנתי של גלובס לשנת 2024 התקבלה בהתרגשות וגאווה במחוז ירושלים , מחוז עם כ-600,000 מטופלים, המהווים כ-42% מאוכלוסיית ירושלים והסביבה.
ארז לוי, מנהל מחוז ירושלים בכללית :"ממצאים של הסקר מצביעים על אמון הציבור בכללית בכל הארץ ובירושלים וסביבתה בפרט. כשאתה חלק מרשת כללית , אתה נהנה הלכה למעשה מארגון הבריאות העוצמתי והטוב בישראל עם פריסת השירותים הרחבה ביותר ממטולה ועד אילת. המטופלים של מחוז ירושלים מעריכים את האיכות הרפואית שממשיכים לקבל בשגרת חירום במקצועיות רבה מהצוותים הרפואיים שעושים זאת במסירות ואדיבות גדולה".
סקר המותגים של גלובס מתקיים אחת לשנה, המדד מבוסס על סקר רחב היקף בקרב 3500 נסקרים בגילאי 18 ומעלה המהווים מדגם מייצג של האוכלוסייה בישראל וכמובן כוללים את החברה החרדית והחברה הערבית.
בעקבות פרסום מדד המותגים, לוי הודה לעובדי מחוז ירושלים בכללית :"ההישגים וההצלחות של כללית – בזכותכם! כל הכבוד על עבודתכם הראויה לשבח, על האיכות המקצועית, המסירות, שיתוף הפעולה ואומץ הלב. המשיכו בעשייה המבורכת והחשובה למען בריאות הציבור בישראל" והוסיף: "להיות ראשון זה מחייב! נמשיך להוביל את תחום שירותי הבריאות במחוז ירושלים גם בעתיד".
תגובות