הרב יהודה דרעי ז"ל, חלקת הקבר בבית העלמין סנהדריה (צילומים: מתוך יוטיוב, באדיבות המצלם)
הרב יהודה דרעי ז"ל, חלקת הקבר בבית העלמין סנהדריה (צילומים: מתוך יוטיוב, באדיבות המצלם)

לקראת הלוויית הרב יהודה דרעי ז"ל: הכבישים שייחסמו הערב לתנועה

משטרת ישראל נערכת לרבבות משתתפים במסע הלוויה של הרב דרעי ז"ל, הרב של העיר באר שבע, ואחיו של ח"כ אריה דרעי. בשל מסע הלוויה, שייצא מישיבת פורת יוסף, ייחסמו לתנועה מספר צירים מרכזיים במע"ר החרדי - משבטי ישראל ועד לבית העלמין סנהדריה

פורסם בתאריך: 9.7.24 18:45

הערב, שלישי, יובא הרב יהודה דרעי ז"ל למנוחת עולמים בבית העלמין סנהדריה. בהלוויתו של הרב דרעי ז"ל, שנפטר מוקדם יותר היום לאחר כשבועיים שבהם טופל בהדסה עין כרם בשם זיהום שסיבך את מצבו הבריאותי, צפויים להשתתף רבבות – ועל כן במשטרת ירושלים נערכים לסגירת צירים מרכזיים באזור המע"ר החרדי – משבטי ישראל ועד לבית העלמין סנהדריה.

המשטרה תתפרס בכוחות מתוגברים בתוואי מסע הלוויה, כשהשוטרים יפעלו לאבטחה, שמירת הסדר הציבורי והכוונת תנועה, על מנת לשמור על שלום הציבור ולאפשר את קיומו התקין של מסע הלוויה.

על פי המשטרה, לקראת השעה 19:30, יחסם רחוב מלכי ישראל לתנועת כלי רכב, בסמוך לישיבת "פורת יוסף".

כשעה לאחר מכן, בסביבות השעה 20:30, ייחסמו לתנועת כלי רכב הרחובות: ברנדס, ירמיהו, בר אילן ועד לבית העלמין סנהדריה, והרחובות המובילים למקטעי כביש אלו.

 

 

במשטרה מציינים כי "בשל חסימות צירי התנועה הצפויים באזור, ייתכנו עומסי תנועה והנהגים יופנו לדרכים חלופיות. ציבור הנהגים מתבקש להימנע מלהגיע לאזור שלא לצורך ולהישמע להוראות השוטרים. חל איסור מוחלט לטפס על גדרות, מרפסות, עצים, מבנים וגגות או להתלות על רכב הנמצא בתנועה כולל רכבי חירום והצלה– ונשמרתם לנפשותיכם מאוד".


הרב יהודה דרעי ז"ל (צילום: מתוך יוטיוב)

הרב יהודה דרעי ז"ל (צילום: מתוך יוטיוב)


ראש העיר משה ליאון ספד: "בצער רב קיבלתי את הבשורה המרה על הסתלקותו של רבי יהודה דרעי זצ"ל, רבה הראשי של באר שבע וחבר מועצת הרבנות הראשית. רבי יהודה זצ"ל, היה המגדלור הרוחני של הדרום כולו והקים בבאר שבע אוהלי תורה רבים. זכה לחבר ספרים בהלכה מוסר ואגדה, היה מגדולי הפוסקים והדיינים בדורנו ועסק רבות בחסד ובעשייה למען הזולת במסירות ואהבת ישראל".

 

תגובות

4 תגובות
4 תגובות
  1. בני

    ברוך דיין האמת. אי אפשר שלא להזכיר כי זה קצת מפשט את מצב המועמדים של ש"ס לרב הראשי הספרדי שכן הוא היה אחד המועמדים לצד אחיו של הרב יוסף הנוכחי ושדרעי היה חצוי בין המועמדים.

  2. ליכודניקית

    יופי, סידרו לעצמם ג'ובים כל הפרימיטיבים האלה, מישהו בדק אם לאריה דרעי האנאלפבית יש תעודת הסמכה לרבנות? נמנע בהסכמי אוסלו, והגענו למה שהגענו

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר