אוטובוסים בירושלים (צילומים: אגד, סופרבוס, אקסטרה)
אוטובוסים בירושלים (צילומים: אגד, סופרבוס, אקסטרה)

שיבושים, עיכובים וביטולי קווים: שיבושים קשים בתחבורה הציבורית בירושלים

בשל החג המוסלמי עיד אל אדחה, בימים ראשון עד רביעי צפויים נהגים רבים בתחבורה הציבורית בעיר להיעדר מהעבודה. הנוסעים ירגישו מאוד בחסרונם של הנהגים, כשצפויים שיבושים קשים מאוד בשירות

פורסם בתאריך: 15.6.24 20:11

נוסעי התחבורה הציבורית בירושלים שימו לב – החל ממחר, ראשון, ועד ליום רביעי (19.6) צפויים שיבושים כבדים בנסיעות האוטובוסים בירושלים, זאת בשל החג המוסלמי עיד אל אדחה. במסגרת החג, ייעדרו מהעבודה נהגים רבים בתחבורה הציבורית, וצפויים דילולים ושינויים בלוחות הזמנים של קווי התחבורה הציבורית.

במשרד התחבורה מציינים כי "הרשות הארצית לתחבורה ציבורית הנחתה את חברות התחבורה הציבורית, המפעילות את קווי האוטובוסים העירוניים והבינעירוניים בארץ, להתקשר ככל הניתן עם חברות קבלניות להפעלת השירות במהלך ימי החג, במטרה לצמצם את הפגיעה בציבור הנוסעים והנוסעות בתחבורה הציבורית".

אולם למרות הנחייה זו, הצפי הוא לשיבושים רבים בשירות – עיכובים ביציאה, איחורים, ביטולי נסיעות ועוד. במשרד הציבורים מציינים כי כדי להימנע מהמתנות ארוכות ומייגעות בתחנות, מומלץ להתעדכן על השינויים במוקדי המידע 8787*, באתר www.bus.gov.il ובאתרי האינטרנט של המפעילים השונים, ולהיערך מבעוד מועד.

עוד מציינים במשרד התחבורה כי השירות ברכבת ישראל יפעל כרגיל ובהתאם ללוח הזמנים המתוכנן.

 

תגובות

2 תגובות
2 תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר