התרגשות שיא: הותר לפרסום – 4 חטופים שוחררו בחיים מעזה

במבצע מורכב של צה"ל, שב"כ והימ"מ חולצו הבוקר , שבת, נועה ארגמני, אלמוג מאיר, אנדרי קוזלוב ושלומי זיו, אשר נחטפו על ידי חמאס לרצועת עזה מ׳הנובה׳. בפעולת החילוץ ההירואית נפל לוחם הימ"מ פקד ארנון זמורה ז"ל

פורסם בתאריך: 8.6.24 14:05

שמונה חודשים אחרי השבת השחורה של ה-7 באוקטובר – בשורות טובות ומרגשות הבוקר, שבת (8.6) מרצועת עזה: הותר לפרסום כי במבצע מורכב של צה"ל, שב"כ ומשטרת ישראל (ימ"מ) חולצו הבוקר (ש׳) ארבעה חטופים ישראלים, נועה ארגמני (25), אלמוג מאיר (21), אנדרי קוזלוב (27) ושלומי זיו (40), אשר נחטפו על ידי חמאס לרצועת עזה ממסיבת ׳הנובה׳ ב-7 באוקטובר.

החטופים חולצו על ידי לוחמי שב״כ וימ״מ משני איתורים שונים במבצע בלב נוציאראת.

מצבם הרפואי תקין והם הועברו להמשך בדיקות רפואיות במרכז הרפואי ‘שיבא׳ תל השומר.

לצד השמחה, התקבלה בשורה קשה – לוחם הימ"מ פקד ארנון זמורה, אשר השתתף בפעולת החילוץ ההירואית ונפצע באורח אנוש, מת מפצעיו בבית החולים. יהי זכרו ברוך.


פקד ארנון זמורה ז"ל (צילום: דוברות המשטרה)

פקד ארנון זמורה ז"ל (צילום: דוברות המשטרה)


 

 

נועה ארגמני בת ה-26 נחטפה יחד עם בן זוגה אבינתן אור מהמסיבה ברעים. בתיעוד רגע חטיפתם שפורסם על ידי חמאס, נראית נועה זועקת לעזרה בעוד מחבלי חמאס מחזיקים בה על אופנוע. אמא של נועה, ליאורה ארגמני, מתמודדת בימים אלו עם סרטן סופני, ומשאלתה היתה להספיק ולחבק את בתה.

שלומי זיו, בן 43, עבד כמאבטח בפסטיבל נובה ברעים. בבוקר האירוע התקשרה אליו אחותו רויטל ושמעה אותו בטלפון רץ ומתנשף. הוא הספיק להגיד לה שהוא יחזור אליה אך השיחה נותקה.

אלמוג מאיר ז'אן, בן 21 מאור יהודה, נחטף גם הוא ממסיבת הטבע ברעים. באותו בוקר הספיק להתקשר לאמו אורית וסיפר לה שסגרו את המסיבה כי יש טילים ויריות סביבו. הוא אמר לה שהוא אוהב אותה ומאז ניתק הקשר.

אנדריי קוזלוב בן ה- 27, עלה לארץ מרוסיה לבדו לפני כשנה וחצי. בשבת השחורה של 7 באוקטובר עבד אנדריי כמאבטח בפסטיבל נובה ברעים. קוזלוב הספיק לשלוח הודעות לחבריו שאין לו לאן לברוח והקשר עמו נותק בשעה 9:00.

 

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר