כביש ירושלים-תל אביב, מפת מסילה 431 והעבודות (צילומים: משרד התחבורה)
כביש ירושלים-תל אביב, מפת מסילה 431 והעבודות (צילומים: משרד התחבורה)

בכל הלילות השבוע: החסימות בכביש ירושלים תל אביב

בשל החלטת משרד התחבורה שלא לבצע את העבודות בשבת - כביש 1 לכיוון תל אביב ייחסם השבוע לתנועת כלי רכב באזור מחלף ענבה. אז איך תגיעו בדיוק לתל אביב? והאם תהיה חסימה גם בכיוון ירושלים? כל הפרטים

פורסם בתאריך: 2.6.24 21:36

כדי לא להרגיז את הסיעות החרדיות, ובניגוד לעמדת גורמי המקצוע – כביש 1 ייחסם לתנועת כלי רכב במחלף ענבה במשך כל הלילות השבוע. החסימה תחל הערב, ראשון (2.6) בשעה 22:00, והכביש ייפתח לתנועה בשעה 5:00 בבוקר. כך יקרה גם בלילות הבאים – שני עד רביעי. ביום חמישי – החסימה תחל בחצות הלילה ותימשך עד לשעה 9:00 בבוקר של יום שישי.

הסיבה לחסימות ידועה ומוכרת – העבודות להשלמת גשר הרכבת (431) – עבודות שעוכבו בשנה האחרונה בשל התעקשות הסיעות החרדיות בכנסת שלא לבצע את העבודות בשבת – כפי שהמליצו גורמי המקצוע – עבודות שהיו חוסכות את החסימה במשך מספר לילות, כשהכביש היה נחסם למשך סוף שבוע אחד.

אז איך בכל זאת ניתן יהיה להגיע לתל אביב? הנוסעים בכביש 1 ייאלצו לרדת במחלף ענבה לכיוון מודיעין, לנסוע עד ישפרו סנטר, לבצע שם פרסה ולצאת בחזרה אל כביש 1. יצוין כי הנסיעה לכיוון תל אביב דרך כביש 431 תהיה גם היא חסומה לתנועה בשל בניית גשר הרכבת – כך שהאופציה של מעקף עד ישפרו סנטר היא הברירה היחידה.

כביש 1 לכיוון ירושלים יישאר פתוח ברובו – למעט הנתיב השמאלי שייחסם לתנועת כלי רכב באזור העבודות – כך שהצפי הוא לפקקי ענק לנוסעים על כביש 1 לכיוון מזרח (ירושלים, בית שמש והסביבה).

 

 

מהמשטרה נמסר: "במהלך העבודות יחסם כביש 1 מחלף ענבה למערב (מירושלים לת"א) – התנועה תופנה למודעין ובחזרה לכביש 1. נוכח הסדרי התנועה הזמניים, יכול ויהיו עומסי תנועה במקום, ציבור הנהגים מתבקש להיאזר בסבלנות ולהישמע להוראות השוטרים המוצבים במקום".


מפת מסילה 431 ואזור העבודות (צילום: משרד התחבורה)


 

תגובות

אין תגובות

תגיות:

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר