בכירי החמאס שחוסלו עד כה (צילום: דובר צה"ל)
בכירי החמאס שחוסלו עד כה (צילום: דובר צה"ל)

'חרבות ברזל' – פני הרשע החמאסי: הבכירים שחוסלו בינתיים בלחימה

היום העשירי ללחימה בדרום - הבוקר הותר לפרסום כי אמש חוסל מעתז עיד, מפקד המחוז הדרומי בביטחון הלאומי של חמאס. הוא מצטרף לבכירים אחרים של ארגון הטרור שחוסלו קודם לכן. בינתיים, בתקשורת האמריקאית מדווחים כי הבוקר צפוי מעבר רפיח להיפתח להכנסת ציוד הומניטרי

פורסם בתאריך: 16.10.23 08:26

מלחמת חרבות ברזל, היום העשירי: הבוקר, שני, 16.10,פורסם עלל ידי צה"ל כי במהלך הפעילות הצבאית ברצועת עזה, השב"כ וצה"ל חיסלו את מעתז עיד, מפקד המחוז הדרומי בביטחון הלאומי של חמאס. עיד הוא הבכיר השישי בארגון הטרור שחוסל מאז תחילת המלחמה (ראו בתמונה למעלה).

במהלך הלילה, בין ראשון לשני, נמשכו המתקפות של צה"ל – מהאוויר ובאמצעות טילים מדויקים – ברצועת עזה. במקביל, צה"ל תקף הלילה גם תשתיות צבאיות של חיזבאללה בתגובה לירי של חמישה טילי נ"ט לעבר עמדות צבאיות בגבול הצפון.

בתוך כך, בתקשורת האמריקאית ממשיכים לדווח על התקדמותה של נושאת המטוסים אייזנהאוור, שעושה את דרכה לחופי הים התיכון. זוהי כידוע נושאת המטוסים השנייה שהאמריקאים מעבירים לאזורנו, כשהמטרה היא הרתעה – בעיקר של איראן ושל חיזבאללה – פן יצטרפו למערכה.

זאת ועוד, בתקשורת האמריקאית מדווחים כי הבוקר, שני, לראשונה מאז המתקפה הרצחנית של החמאס על עוטף עזה בשבת שעברה, צפוי מעבר רפיח להיפתח לטובת הכנסת ציוד הומניטרי.

על רקע בחינת האפשרות שנשיא ארצות הברית ג'ו ביידן יגיע לביקור בישראל (הוא הוזמן על ידי ראש הממשלה בנימין נתניהו), ממשיך הנשיא האמריקאי להעניק גיבוי מלא לישראל. בריאיון לתוכנית "60 דקות" הוא אמר, בין השאר, "הדבר החשוב ביותר הוא לשים קץ לאכזריות הזו ולחייב את מי שביצעו אותה לקחת אחריות". עוד הוסיף ביידן כי כיבוש רצועת עזה על ידי ישראל יהיה "טעות גדולה".

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר