מתחם התרמם הדם בארנה (צילומים: דוברות מד"א)
מתחם התרמם הדם בארנה (צילומים: דוברות מד"א)

'חרבות ברזל', היום ה-9: מתחם התרמת הדם בארנה ייפתח בשעה 10:00

אלפי מנות דם נתרמו בירושלים מאז תחילת המערכה בדרום, והבוקר, ראשון, ישוב וייפתח המתחם הגדול בארנה - יוזמה משותפת של מד"א ועיריית ירושלים. במד"א חוזרים ומבקשים בעלי סוג דם O - בואו לתרום

פורסם בתאריך: 15.10.23 08:07

אלפי ירושלמים וירושלמיות כבר תרמו – עכשיו הגיע תורכם: אחרי סוף שבוע שהוקדש לטיפול ועבודה על מנות הדם שנתרמו בשבוע שעבר בירושלים (ובכלל), הבוקר, ראשון, 15.10, ייפתח מחדש מתחם התרמת הדם בהיכל הפיס 'ארנה' במלחה, שיפעל בין השעות 10:00 ל-16:00.

לקראת פתיחת המתחם – במד"א חוזרים ומבקשים: אם אתם בעלי סוג דם O – בואו לתרום.

בשבוע שעבר, כזכור, נראו מחזות מרחיבי לב, כאשר אלפי רבים של ירושלמים וירושלמיות הגיעו לתרום דם. הם חיכו בתורים הארוכים שהשתרכו תחילה במוקד מד"א ברוממה ולאחר מכן במתחם הגדול בארנה.

המתחם בארנה, יש לציין, נפתח בהובלת ראש העיר משה ליאון והוא פועל בשיתוף פעולה עם מד"א ירושלים, אשר מספקת את הציוד הרפואי ואת המתנדבים שמתרימים את הדם, בעוד העירייה מספקת את כל המסביב.


התגייסות עצומה של תושבי ירושלים לתרום דם (צילום: דוברות מד"א)

התורים לתרומת דם בארנה בשבוע שעבר (צילום: דוברות מד"א)


 

 

בעירייה מציינים כי בשל ההיענות הגבוהה שנרשמה בשבוע שעבר, הוחלט על פתיחת המתחם גם בימים הקרובים, כאשר ההחלטה בנושא תתקבל כמעט מדי יום וזאת בהתאם למספר התורמים שיגיעו. במד"א חוזרים כל העת ומבקשים מהציבור להמשיך להגיע לתרום דם.

ראש העיר משה ליאון: "תודה רבה לכל התורמים, אנו במצב חירום. אנו צריכים אתכם ואתכן ולכן הארכנו את ימי ההתרמה. אנא בואו לתרום דם. אנחנו מוכיחים שוב ושוב מהיא נתינה והתגייסות, ערבות הדדית וחום אנושי. זו ירושלים. ביחד ננצח".

 

תגובות

אין תגובות

תגיות:

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר