זירת התאונה הקטלנית בכביש בגין (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
זירת התאונה הקטלנית בכביש בגין (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

בוקר קשה בכבישים: רוכב אופנוע נהרג בתאונת פגע וברח קטלנית בכביש בגין

התאונה אירעה קצת לפני השעה 6:00, ולאחר הפגיעה ברוכב האופנוע - נהג הרכב הפרטי נמלט מהמקום. רוכב האופנוע פונה במצב אנוש לשערי צדק, שם נקבע מותו. המשטרה פתחה בחקירה. מוקדם יותר הלילה, מתנדב של המשטרה נדרס על ידי נהג שהתבקש לעבור בדיקת ינשוף בצומת בן צבי-רבין

פורסם בתאריך: 29.9.23 07:48

תאונת פגע וברח קטלנית בכביש בגין: הבוקר, קצת לפני השעה 6:00, פגע נהג רכב פרטי ברוכב אופנוע במחלף בן ציון בכביש בגין, ומיד לאחר הפגיעה הקשה – נמלט מהזירה.

רוכב האופנוע, בשנות ה-30 לחייו, נפגע באורח אנוש ופונה על ידי מד"א תוך כדי החייאה לבית החולים שערי צדק, אולם שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

ממשטרת ירושלים נמסר כי "שוטרי תחנת לב הבירה ובוחני תאונות הדרכים של מחוז ירושלים החלו בחקירת נסיבות התאונה תוך איסוף ממצאים וסריקות אחר החשוד שנמלט מהמקום".

פאראמדיקית מד"א תאיר עסיס סיפרה: "הגענו למקום וראינו אופנוע מפורק על הכביש, במרחק של כ-20 מטר שכב הרוכב גבר כבן 34 מחוסר הכרה עם חבלה רב מערכתית, הוא היה ללא נשימה וללא דופק, הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו לבית החולים תוך פעולות החייאה ושם נקבע מותו".


זירת התאונה הקטלנית בכביש בגין (צילום: דוברות המשטרה)

זירת התאונה הקטלנית בכביש בגין (צילום: דוברות המשטרה)


 

 

***

מוקדם יותר הלילה/לפנות בוקר, אירוע קשה אחר בכבישי ירושלים. מתנדב של המשטרה שהיה בפעילות לילית נדרס על ידי נהג רכב ונפצע באורח בינוני.

ממשטרת ירושלים נמסר: "הלילה בוצעה פעילות אכיפת תנועה באזור הרחובות בן צבי-רבין. שוטרים ומתנדב משטרה של מחוז ירושלים שפעלו במקום, עיכבו לבדיקה שגרתית בצד הדרך נהג רכב שהיה עם אשה נוספת בתוכו. במהלך הבדיקה התעורר חשדם של צוות המשטרה לנהיגה בהשפעת אלכוהול, ולכן החליט מתנדב המשטרה לבצע לנהג הרכב בדיקת ינשוף".

בשלב מסויים במהלך הבדיקה, לחץ נהג הרכב על דוושת הגז ונמלט במהירות מהמקום, בעודו פוגע במתנדב המשטרה שביצע את פעילות האכיפה. מתנדב המשטרה פונה לבית החולים כשהוא פצוע באורח בינוני.

במשטרה מציינים כי "כוחות משטרה נוספים בפיקוד מפקד מרחב ציון תנ״צ רונן עובדיה הוזעקו לאזור, החלו בסריקות ובביצוע פעולות נוספות לאיתור ולמעצר החשוד בדריסה. המשטרה פתחה בחקירה במטרה לעצור ולמצות את הדין עם הנהג הדורס, שפגע במתנדב המשטרה ונמלט מהמקום".

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר