אסף יזדי, שלמה קרעי (צילומים: לע"מ, הגר כהן, CC BY-SA 4.0, מתוך ויקיפדיה)
אסף יזדי, שלמה קרעי (צילומים: לע"מ, הגר כהן, CC BY-SA 4.0, מתוך ויקיפדיה)

"עלול להביא לפגיעה כלכלית בעיר": ההתנגדות של משרד ירושלים לרפורמת התקשורת של קרעי

בעקבות פרסום תזכיר הצעת חוק השידורים של השר שלמה קרעי, מנכ"ל משרד ירושלים ומסורת אסף יזדי, האמון על ביצוע ההחלטה להעברת הגופים הממשלתיים לעיר, קורא לעצור את סעיפי הרפורמה הנוגעים לירושלים ועיקרם ביטול חובת שידורי החדשות מהעיר

פורסם בתאריך: 1.8.23 10:54

חוק השידורים של שר התקשורת שלמה קרעי גרר אחריו ביקורת נוקבת משלל גופים וגורמים, בעיקר גופי תקשורת ומתנגדי הממשלה והרפורמה/מהפכה במערכת המשפט, והנה כעת קמה לה התנגדות גם מבית – מתוך הקואליציה, לפחות באשר לחלק שנוגע לירושלים.


מחפשים דירה בגבעת שאול? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


ל"כל העיר" נודע כי מנכ"ל משרד ירושלים ומסורת ישראל אסף יזדי פנה למנכ"ל בפועל של משרד התקשורת מימון שמילה בבקשה/דרישה לעצור את החקיקה הנוגעת לשידורי החדשות מירושלים. במכתבו מבקש יזדי להשאיר את החובה הקבועה בחוק לשדר את שידורי החדשות מירושלים.

יש לציין כי יזדי, מכורח תפקידו כמנכ"ל משרד ירושלים, אמון על יישום החלטת הממשלה להעברת יחידות וגופים ממשלתיים לירושלים (החלטה 627 מיום 14.11.2021). את הפנייה למשרד התקשורת הוא עושה כיו"ר צוות היישום להחלטה, ובה הוא מביע חשש לפגיעה כלכלית קשה בעיר.

 

 

"בימים האחרונים", כך כתב יזדי למנכ"ל בפועל של משרד התקשורת, "פורסם תזכיר חוק השידורים שבכוונתכם להביא לאישור הכנסת, במסגרתו תבוטל החובה המוטלת על ערוצי החדשות לפעול ולשדר מירושלים. מתן פטור בחוק לערוצי החדשות מלפעול בירושלים, יגרע מאות משרות איכותיות מהעיר, הן באופן ישיר והן באופן עקיף, ועלול להביא לפגיעה כלכלית בעיר. אשר על כן, אני פונה אליך בבקשה לעצור מהלך זה".

בהמשך כותב יזדי: "חובתנו המשותפת היא לפעול לחיזוק מעמדה וחוסנה הכלכלי של ירושלים בירת ישראל. אנו נשמח מאוד לשלב כוחות ולפעול יחד על מנת למצוא לערוצי החדשות משרדים מתאימים בירושלים, ולאפשר להם לפעול באופן המיטבי מבירת ישראל, בהתאם לחוק".

 

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר