המשאית (צילום: דוברות המשטרה)
המשאית (צילום: דוברות המשטרה)

"עצור או שאני מטייזר אותך" – צפו במרדף שהסתיים בתפיסת נהג משאית ללא רישיון

דרמה בכבישי ירושלים: בן 19 נעצר לאחר שנהג על משאית כבדה מבלי שהוציא רישיון נהיגה, ונמלט משוטר תנועה שהורה לו לעצור. לאחר מרדף קצר, נהג הרכב עצר את המשאית, נמלט רגלית, ונעצר בסמוך לשכונת גבעת המבתר

פורסם בתאריך: 19.7.23 14:22

תיעוד ממצלמת הקסדה: בן 19 נהג במשאית ללא רישיון נהיגה וניסה להימלט מהשוטר ללא הצלחה תוך סיכון משתמשי הדרך.

ממשטרת ירושלים נמסר כי "אמש, בשעות הצהריים, הבחין שוטר תנועה במחוז ירושלים במשאית כבדה (משקל מירבי מורשה 32 טון) הנוסעת בכביש עוזי נרקיס לכיוון דרום, כאשר הנהג ברכב משתמש בטלפון נייד בניגוד לחוק. למרות דרישתו של השוטר תוך כריזה לנהג לעצור בצד הדרך, המשיך הנהג והגביר את מהירות נסיעתו זגזג בין הנתיבים בכוונה לחסום ולמנוע מהשוטר לבצע את פעילות האכיפה. לאחר נסיעה תוך התעלמות מדרישות השוטר, עצר הנהג החשוד בצד הדרך סמוך לשכונת גבעת המבתר ומיד יצא מדלת הנוסע והחל נמלט רגלית תוך שהשוטר דולק בעקבותיו.



"לאחר מרדף רגלי קצר, הנהג נתפס ונעצר על ידי שוטר התנועה. בדיקתו העלתה כי מדובר בחשוד תושב לקיה בן 19, שלא הוציא רישיון נהיגה מימיו, ולמרות שכך, נהג במשאית כבדה שרישיונה פקע בשנת 2021, ובשל אלו סיכן באופן ממשי את ציבור משתמשי הדרך".

הנהג החשוד שנעצר, הועבר לחקירה בפני חוקרי מערך התנועה של מחוז ירושלים, במסגרתה נערך שימוע על ידי קצין משטרה שהורה על השבתה מנהלית למשך 30 ימים שהוטלה על המשאית, שנגררה למגרש אחסנה.

במשטרה מציינים ומדגישים כי "משטרת ישראל תמשיך לפעול לאיתור ואכיפה נחושה נגד נהגים פורעי חוק המסכנים את ציבור משתמשי הדרך בנהיגתם ובמעשיהם עד למיצוי דין עמם בהתאם, הכל למען שלום הציבור ובטחונו".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר