קניון מלחה ללא קרדיט רפי צילם
קניון מלחה

חלוקת חומרי הסתה וקריאה לטרור: מליציה בשם 'האריות של עיסאוויה' פעלה בקניון מלחה

עלונים ושלטי הסתה התגלו על ידי מערך האבטחה של קניון מלחה, כשעל כולם חתומה התארגנות טרוריסטית חדשה - 'האריות של עיסאוויה': "ניסו להשפיע על הלקוחות הערבים שבאים לקניון להיות שאהידים". המשטרה: "לא התבסס כל ממצא המעיד על ארגון טרור כפי שצוין בפנייתכם"

פורסם בתאריך: 15.7.23 19:38

האם מליציה טרוריסטית חדשה מנסה לקום במזרח ירושלים? ל"כל העיר" נודע כי במערך האבטחה של קניון מלחה עלו לפני מספר שבועות על קבוצה של פעילי טרור אשר פיזרה בחניונים בקניון מנשרים ושלטים המסיתים לטרור, עם החתימה 'האריות של עיסאוויה', דבר אשר יכול לרמז על הכמיהה של אותם פעילים לחקות את הטרוריסטים של 'גוב האריות' משכם.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה בגבעת משואה? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


בשיחה עם "כל העיר" מספר מני זגורי, סגן הקב"ט של קניון מלחה, על שהתרחש: "אגדיר זאת ככה: עלונים ושלטי סיוע לטרור התגלגלו לתוך הקניון תחת חסותו וחתימתו של ארגון טרוריסטי חדש שקורא לעצמו 'האריות של עיסאוויה'. השלטים בערבית ובעברית והם הועברו לידי כוחות הביטחון, אחרי שחטיבת הביטחון שלנו עלתה על חברי הארגון בשעה שהם פיזרו ברחבי הקניון את עלוני ההסתה והקריאה לבצע מעשי טרור".


מני זגורי, סגן הקב"ט בקניון מלחה (צילום: פרטי)

מני זגורי, סגן הקב"ט בקניון מלחה (צילום: פרטי)


 

 

לדברי זגורי, "נראה שהארגון הזה ניסה להשפיע על הלקוחות הערבים שבאים לקניון להיות שאהידים, אך הדבר לא צלח בידיהם, וכאמור עלינו עליהם וכמעט תפסנו אותם על חם".

"השב"כ והמשטרה חוקרים את העניין ברצינות הראויה, לא אוכל להוסיף מעבר לזה", אומר זגורי כשהוא נשאל האם בוצעו מעצרים בקניון. "שזה יהיה ברור: מיהרנו לאסוף ולהעיף מהרצפה מכל החניונים את העלונים כדי שאנשים לא יקראו את זה. אנחנו ביטחון קניון מלחה עושים הכל למען ביטחון הלקוחות שלנו כל הזמן, 24/7".

ממשטרת ירושלים נמסר בתגובה: "נושא פנייתכם נבחן בחודשים האחרונים ולא התבסס כל ממצא המעיד על ארגון טרור כפי שצוין בפנייתכם. עוד נציין, משטרת ישראל יחד עם כלל גורמי הביטחון עוסקים לילות כימים בפעילות נרחבת, סמויה וגלויה, לאיתורם של גורמים עוינים ולאומניים, מעצרם וחקירתם, כל זאת במטרה לשמור על ביטחון אזרחי מדינת ישראל".

 

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר