הדרמה בהר נוף (צילום: דוברות ידידים)
הדרמה בהר נוף (צילום: דוברות ידידים)

דרמה בהר נוף: אדם שננעל בתא המטען ברכבו – חולץ על ידי מתנדבי ידידים

דקות של מתח ודרמה הסתיימו אמש, מוצ"ש, בצהלות שמחה בשכונת הר נוף. אדם שננעל בשגגה בתא המטען ברכבו, חולץ בשלום על ידי מתנדבי ידידים

פורסם בתאריך: 2.7.23 13:40

הדרמה בשכונת הר נוף: אדם שננעל אמש, מוצ"ש, בשגגה בתא המטען ברכבו – חולץ על ידי מתנדבי ידידים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה במרכז העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


"אמש, מעט לאחר חצות, התקבלה שיחה במוקד ידידים אודות אירוע לא שיגרתי של אדם שננעל בתא המטען ברכבו, ברחוב הקבלן שבשכונת הר נוף", מספרים בארגון ידידים. "אביתר בנקל, מוקדן ידידים, ענה לשיחה והוציא קריאה למתנדבי האזור. מאיר אליהו, יהודה בורודיאנסקי, נפתלי יונגרייס וצביקה כהן, צוות מתנדבים מסניף ירושלים, נענה לקריאה והגיע למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם, במיומנות ועבודת צוות, חילצו המתנדבים את מבקש הסיוע, ללא גרימת נזק לגופו או לרכבו".

מאיר מספר: ״הייתי בסעודת 'מלוה מלכה' כנהוג אצלי בכל מוצאי שבת, כשלפתע התקבלה קריאת חירום על אדם שננעל בתא מטען ברכבו. מיד עליתי על האופנוע שברשותי, כחלק מהתנדבותי ביחידת האופנועים של הארגון. הגעתי למקום, מסביב הייתה המולה והמקום היה חשוך. התברר שמבקש הסיוע נכנס לתא המטען והדלת נטרקה עליו בשגגה. מתנדבים נוספים הצטרפו אליי ויחד פעלנו באמצעות כלים שונים, בניסיון לפתוח את דלת תא המטען, כשאנו נזהרים לא לגרום נזק לרכב. עד מהרה הצלחנו לחלץ את הלכוד בבטחה, לשמחת הנוכחים שהודו לארגון ולנו על התושיה והשירות. הרגשה נפלאה לפתוח שבוע חדש בסיוע מוצלח ועזרה לזולת".

"בארגון ידידים שבים וקוראים להורים לאמץ כלל מפתח – קחו עמכם את מפתח הרכב תמיד", נמסר. "במקרה של נעילת דלת רכב יש ליצור קשר עם מוקד ידידים: 1230 ללא כוכבית".

 

תגובות

2 תגובות
2 תגובות
  1. שילה

    מי המטומטם שנכנס לתא המיטען ברכב ומה הוא איבד שם שהיה חייב להכנס חבל שלא נשאר שם לנצח

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר