תפיסת כלי הרכב המשופרים, הלילה (צילומים: דוברות המשטרה)
תפיסת כלי הרכב המשופרים, הלילה (צילומים: דוברות המשטרה)

היעד הבא כביש 16? עשרות רכבים משופרים הורדו מהכביש בצפון ירושלים

במבצע אכיפה משולב של משטרת ירושלים נתפסו הלילה, בין חמישי לשישי, 30 כלי רכב שעברו שינוי מבני ושיפורים בניגוד לחוק, כשחלק ניכר מהם מייצר רעש חזק שמהווה מטרד גדול לתושבים ולנהגים בכביש. כמו כן, באחד הרכבים הותקן מנגנון של הוצאת אש מהאגזוז

פורסם בתאריך: 23.6.23 12:59

רכבים משופרים שלא כחוק, לוחית זיהוי מטושטשת ונהג שלא הוציא רישיון נהיגה: במבצע אכיפה נרחב שנערך הלילה, בין חמישי לשישי, בצפון העיר הורדו מהכביש 30 כלי רכב ונרשמו עשרות דו"חות תנועה.

במבצע האכיפה השתתפו שוטרי תנועה יחד עם שוטרי תחנת שפט, שיטור עירוני ירושלים, מדור הגנת הסביבה של משטרת ישראל, שהסתייעו ברחפן משטרתי. במהלך המבצע נרשמו דו"חות בגין עבירות תעבורה חמורות המהוות סיכון ליושבי הרכב ולציבור משתמשי הדרך וכן, הורדו מהכביש מספר רב של כלי רכב.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים בצפון העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


 

 

 

"במהלך הפעילות שנערכה בשכונות בצפון ירושלים, נרשמו כ- 30 דוחות תנועה בגין עבירות בריונות וחלקם מסכנות חיים, בהם: נהג שלא הוציא רשיון נהיגה מעולם, לוחית זיהוי מטושטשת ועוד", מוסרים ממשטרת ירושלים. "בנוסף, הורדו מהכביש כ-30 כלי רכב שעברו שינוי מבני ושיפורים בניגוד לחוק, כשחלק ניכר מהם מייצרים רעש חזק ומטרד בעת הנסיעה בכביש. באחד הרכבים שהורדו מהכביש אף הותקנו מנגנון של הוצאת אש מהאגזוז באמצעות לחיצת הנהג על שלט. בהקשר זה, נרשמו ע״י השוטרים גם מספר דו"חות איכות הסביבה בגין רעש".

במשטרת ירושלים מוסיפים ואומרים: "במסגרת המאבק המתמשך בקטל בכבישים, משטרת ישראל תמשיך לפעול לאכיפת עבירות בכבישים וביצוע עבירות בריונות ועבירות תנועה מסכנות חיים. פעילות המשטרה תכלול שילוב של אכיפה סמויה וגלויה ושימוש באמצעים, כשהמטרה היא למצות את הדין עם אותם נהגים המבצעים עבירות תנועה המסכנות את משתמשי הדרך והופכים את רכביהם למטרד על הכביש ע״י שינויים מבניים המבוצעים שלא כחוק".

 

תגובות

3 תגובות
3 תגובות
  1. ז'וז'ו

    בגילה?? בליל שבת מיררו את חיינו בצפון העיר באמצעות רעש בלתי נסבל. אילו האכיפה הייתה מעט הדוקה יותר, היו צריכים להחרים לרוכבי האופנועים הבריונים הללו את כלי רכבם, ואת רוכביהם להכניס לרענון באיזה תא צר למשך מספר שבועות.

  2. יוספוביץ'

    קודם שירחיבו כבישים ויתקנו את המפגעים ואחר יבואו על הנהגים הטובים…

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר