אוטובוס בירושלים (צילום: סופרבוס)
תחבורה ציבורית בירושלים (צילום: דוברות סופרבוס)

"אמרו לי ערבי טוב זה ערבי מת" – נהג האוטובוס שהותקף בירושלים משחזר

אמש, ראשון, עלו שישה נערים לאוטובוס מגילה לרמות כשהם מעשנים. הנהג ביקש מהם לכבות הסיגריה והותקף. "החזקתי בכוח את דלת המחיצה. הייתי בטוח שהולכים לדקור אותי", מוסיף הנהג

פורסם בתאריך: 19.6.23 08:14

האלימות ממשיכה להשתולל, ואמש, ראשון, הותקף נהג אוטובוס של חברת סופרבוס, שכל חטאו היה שביקש מקבוצת נערים לכבות את הסיגריות.
מדובר על קו 72 מגילה לרמות. במהלך הנסיעה עלו לאוטובוס 6 נעים בגילאי 17-16 כשהם מעשנים. הנהג ביקש מהם לכבות את הסיגריה כפי שמורה החוק, ובתגובה הם החלו לקלל אותו. הנהג חש במצוקה והתקשר למשטרה, כשהנערים מנסים לפרוץ את המחיצה המפרידה בין הנהג לבין הנוסעים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה בגוננים? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


א', הנהג המותקף, משחזר: "דלת המחיצה היתה שבורה אז החזקתי אותה ביד, כדי שלא יכנסו. הייתי בטוח שהם הולכים לדקור אותי או לרסס בגז. כל הזמן הזה קיללו אותי שערבי טוב הוא ערבי מת. זה לא פעם ראשונה שזה קורה לי. אלו תמיד אותם הנערים שעושים את הבעיות, אף אחד לא שם להם גבול, אף אחד לא עושה כלום כדי להגן עלינו".

איתי כהן ראש ענף תחבורה בכוח לעובדים: הזלזול בחיי עובדי התחבורה הציבורית חוצה כל גבול. המשטרה ממהרת לסגור את תיקי התקיפה והחברות מצידן לא ממהרות להעביר את התיעוד הקיים במצלמות האוטובוסים. הבהרנו למשרד התחבורה לא אחת – על חיי עובדי התחבורה הציבורית לא נתפשר. הגיע העת להכיר בעובדי התחבורה הציבורית כעובדי ציבור ולהעניש את תוקפיהם בהתאם. כל יום שעובר ללא מענה, מקרב אותנו לרצח נהג".

מחברת סופרבוס נמסר: "סופרבוס מגנה בתוקף כל מקרה אלימות כנגד נהגיה ותומכת בנהג מול הגורמים הרלוונטים. אנו קוראים למשטרת ישראל לפעול כנגד הפורעים מהר ככל הניתן".

 

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר