הולילנד ירושלים (צילום: סטודיו Y ימית הפקות)
הולילנד ירושלים (צילום: סטודיו Y ימית הפקות)

נגמר בנס: התינוקת שנשכחה ברכב למשך לילה שלם בשכונת הולילנד

הבוקר, חמישי, חולצה תינוקת שננעלה ברכב על ידי מתנדבי ידידים ואמה. מבירור המקרה עולה כי התינוקת שהתה ברכב הנעול במהלך כל הלילה

פורסם בתאריך: 1.6.23 12:04

נס בשכונת הולילנד – חמישי, שעת בוקר מוקדמת, חולצה תינוקת שננעלה ברכב על ידי מתנדבי ידידים ואמה. מבירור המקרה עולה כי התינוקת שהתה ברכב הנעול במהלך כל הלילה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה בניות? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


"עם קבלת הדיווח יצאה קריאת חירום למתנדבים באזור לסיוע בחילוץ תינוקת כבת שנתיים הנעולה ברכב", כך נמסר ממוקד ידידים. "לקריאה נענו מיד שני מתנדבי ידידים, יהודה שוואט – מנהל סיירת ירושלים, ויעקב חנינה – מתנדב צוות מערב ירושלים, שהגיעו לכתובת האירוע תוך כארבע דקות, כשברשותם ציוד ייעודי לפתיחת רכב נעול. אלא שבמקביל, הגיעה גם האמא של התינוקת ופתחה את דלת הרכב באמצעות המפתח. מבירור המקרה עולה כי התינוקת שהתה ברכב הנעול במהלך כל הלילה".

לייזי שטרן, סמנכ״ל ידידים: "סוף טוב לבוקר טוב. רק בדרך נס האירוע הסתיים לטובה. אנו קוראים להורים הנוהגים ברכב, אל תשאירו את הילדים מאחור. זו האחריות שלנו, לפני שנועלים – בודקים".

תגובות

7 תגובות
7 תגובות
  1. דן

    זו כבר לא רשלנות, זה פשע. שיערבו את הרווחה. איך ההורים לא שמים לב שהתינוקת לא נמצאת איתם כל הלילה?!

  2. איתן הנןמ

    איזה הורים מעופפים אלה ? את הראש שלהם ואת הפלאפון שלהם הם לא ישכחו , אבל את התינוקת המסכנה שהיא אוצר יקר מאוד, הם שוכחים ? צריך להעביר את התינוקת לאימוץ לזוג של מאותגרי פוריות והם ישמחו לגדל אותה בצורה אחראית יותר !!! רק עונש כזה ירתיע הורים אחרים וחסרי אחריות.

  3. רמי

    צריך להעניש הורים כאלו בעונש כזה שהם יצטרכו להדביק מדבקות מאירות עיניים בסגנון : "ברכב הזה נשכח תינוק /תינוקת . או "אמא אל תשכחי אותי ברכב " 4 מדבקות בארבע צדדי הרכב והיא לא תשכח לעולם .וכן תועיל לאחרים .

  4. יהיה

    פשוט לא ניתן לתפוס. איך אמא לא שמה לב לילה שלם שהתינוקת במכונית? לא ניגשים לתינוק בלילה לראות מה שלומו? לא משכיבים אותו לישון לפני שנרדמים? הרבה שאלות מעוררות תמיהה? פשוט רשלנות והזנחה פושעת. זו כבר לא לא התנהגות של שיכלה רגעית.

  5. מיסטי

    אם המתנדבים לא היו מוצאים אותה, וההורים לא היו זקוקים לרכב בחודש הקרוב-מתי לדעתכם היו מרגישים בחסרונה ? הורים הזויים..

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר