פאלי עם אחיות מחלקת השיקום בהדסה הר הצופים (צילום: דוברות הדסה)
פאלי עם אחיות מחלקת השיקום בהדסה הר הצופים (צילום: דוברות הדסה)

אחרי שלושה חודשי אישפוז: אברהם נוח פאלי, האב שנפצע ואיבד את שני בניו בפיגוע ברמות, שוחרר לביתו

אברהם נח פלאי, שנפצע קשה בפיגוע הדריסה בשכונת רמות לפני כשלושה חודשים, השתחרר אתמול (שלישי) מבית החולים הדסה הר הצופים. בפיגוע נרצחו שני בניו יעקב ואשר הי"ד

פורסם בתאריך: 17.5.23 14:48

בשורות משמחות: לאחר מסע שיקום ממושך בהדסה הר הצופים – אברהם נוח פאלי, שנפצע בפיגוע שאירע בשכונת רמות בפברואר 2023, שוחרר אתמול (שלישי) לביתו. עם פרידתו מהדסה ביקש להגיע אל לשכת מנכ״ל בית החולים, פרופ׳ יורם וייס, על מנת להביע תודתו ותודת משפחתו באופן אישי.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה בצפון העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


"לאחר פציעתו הקשה, טופל פאלי, שאיבד בפיגוע את שני בניו, במשך חודש ביחידה לטיפול נמרץ בהדסה עין כרם כשהוא מונשם ומורדם עם פגיעה משמעותית ברגליו", מוסרים בהדסה. "בהמשך נותח במספר ניתוחים וטופל במחלקה הכירורגית. עם המעבר לשיקום בהדסה הר הצופים, החל במסע ארוך ומורכב ושם – ממש באותם ימים, במחלקת יולדות, אף נולד בנו הטרי. לאורך התקופה הארוכה ליווה צוות הדסה את המשפחה ואף העניק תמיכה רגשית וסוציאלית כשהעצב והשמחה מעורבבים זה בזה".

עם פרידתו מהצוות במחלקת השיקום הודה להם פאלי על הדרך הארוכה והטיפול האינטנסיבי לאורך כל תהליך הטיפול, השיקום וההחלמה – שמאפשר לו כעת לשוב אל בני משפחתו. "יבורכו כל בעלי התפקידים, אשר דאגו וטיפלו במסירות מהרגע שהגעתי להדסה, ביחידה לטיפול נמרץ ובמחלקה הכירורגית, בחדרי הלידה ובמחלקת היולדות שם הצוות פעל ברגישות ובחום כלפי דבורי רעייתי וכמובן במחלקת השיקום בהר הצופים. הם לא ויתרו גם בימים מורכבים, גם כשהיה מאתגר והפיחו בי אנרגיות ותקווה. אני מודה לכולם על הליווי ברגעים הקשים וגם ברגעי האור להם זכינו".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר