קוף הסיאמנג (צילום: חפזי סבאח, גן החיות התנ״כי)
קוף הסיאמנג (צילום: חפזי סבאח, גן החיות התנ״כי)

מזל טוב: גור סיאמנג נולד בגן החיות התנ"כי

קוף הסיאמנג הצעיר מצטרף לקבוצת הסיאמנגים החיה בגן החיות התנ"כי ומהווה חלק מהתכנית לשימור המין של ארגון גני החיות האירופאי (EAZA)

פורסם בתאריך: 7.5.23 11:15

גור סיאמנג נולד בגן החיות התנ"כי. הגור הצעיר הוא צאצאם של האם בינג'אי, בת 20, ילידת אנגליה, והאב סיאנוק בן ה-10, שהגיע רק לפני שנה לגן החיות מצרפת. לבינג'אי בן נוסף בשם אוליבר, שחי עם המשפחה על האי.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה ברמת אשכול? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


"הגור הצעיר נולד בתום הריון בן 230 יום וצפוי להישאר צמוד לאימו במהלך ארבעת החודשים הקרובים", נמסר מגן החיות. "מסיבה זו לא ניתן לדעת את מינו של הגור הצעיר, אלא רק כאשר ירד מאימו ויבצע את צעדיו הראשונים בנפרד ממנה. בדומה ליתר גורי הסימאנג, גם הגור הצעיר נולד כאשר רק ראשו עוטה פרווה וגופו עירום".

"קופי הסיאמנג, החיים בדרום מזרח אסיה, משתייכים לקבוצת הגיבונים והם הגדולים מבין הקופים בקבוצה", מציינים בגן החיות. "ניתן לזהות את הסיאמנגים על-ידי פרוותם השחורה והעבותה, קולם המהדהד למרחקים וזרועותיהם הארוכות המאפשרות להם קלות תנועה במעבר בין עצים. עקב צמצום בתי הגידול ופינוי שטחים לחקלאות שמן דקלים, התדלדלה משמעותית אוכלוסיית הסיאמנגים בטבע כך שהיא מוגדרת כיום 'בסכנת הכחדה'".

"גן החיות התנ"כי גאה להוביל פעילויות שימור רבות, כאשר משפחת הסיאמנגים החיה בגן החיות היא חלק מפרויקט שימור המין העולמי, לו שותף גן החיות יחד עם ארגון גני החיות האירופאי (EAZA)", עוד נמסר.

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר