הנשק והאמל״ח שנתפס הלילה (צילום: דוברות המשטרה)
הנשק והאמל״ח שנתפס הלילה (צילום: דוברות המשטרה)

נמנע פיגוע? אקדח ואמצעי לחימה נוספים נתפסו ברשותם של שני תושבי שועפאט

שני החשודים נעצרו לאחר מרדף רגלי שבסיומו נלקחו לחקירה ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים. במשטרה יבדק החשד האם אמצעי הלחימה שנתפסו היו מיועדים לביצוע פשיעה חמורה או פעילות טרור

פורסם בתאריך: 20.4.23 09:21

בפעילות משטרתית שנערכה הלילה, שבין רביעי לחמישי, בשועפאט נתפסו לאחר מרדף רגלי אקדח טעון, תחמושת, רימוני הלם, אפוד מגן ועוד. שני חשודים נעצרו לחקירה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה בצפון העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


"הלילה, כוחות משטרה של ימ״ר ירושלים ומסתערבי מג״ב ירושלים יחד עם לוחמי מג״ב פעלו במ.פ שועפאט", מדווחים במשטרה. "במהלך הפעילות, שני חשודים ניסו להימלט מהכוחות ונעצרו בתום מרדף רגלי קצר. בחיפוש שערכו הלוחמים על אחד החשודים נמצא אקדח מסוג FN טעון, מחסניות מלאות ואפוד מגן. בתיק שהיה ברשותו של החשוד השני נמצאו על ידי כוחות המשטרה ומג״ב תיק עם פרטי אמל״ח שונים, בהם: תחמושת לאקדח ול-M-16, שני רימוני הלם, זיקוקים, כפפות ורעלה".

החשודים שנעצרו, בני 17 ו-19, נלקחו לחקירה ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים. במשטרה יבדק החשד האם החשודים שנעצרו ואמצעי הלחימה שנתפסו היו מיועדים לביצוע פשיעה חמורה או פעילות טרור.

במשטרה שבים ומדגישים כי "משטרת ישראל תמשיך לפעול בכל הכוחות והאמצעים שברשותה נגד עבירות הנשק ואמצעי הלחימה בחברה הערבית ובכל מקום אחר ולמצות את הדין עם המעורבים".

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר