(צילום: לוט"ם)
(צילום: לוט"ם)

המאבק באלימות כלפי נשים: המבצע הלילי של פעילות לוט"ם ברחבי ירושלים

מחאה להעלאת המודעות למאבק באלימות כלפי נשים התקיימה הלילה, שבין מוצ"ש לראשון, ברחבי ירושלים על ידי פעילות ארגון לוט"ם, שצבעו משקופים בצבע אדום, לצד הכיתוב "אל תפסחו עלינו". 4 פעילות נעצרו

פורסם בתאריך: 9.4.23 11:35

פעילות לוט"ם (היחידה ללוחמה בטרור המגדרי) יצאו הלילה, שבין מוצ"ש לראשון, בפעולת "מכת בכורות" בה נצבעו משקופים בצבע אדום ברחבי ירושלים, לצד הכיתוב "אל תפסחו עלינו". 4 פעילות נעצרו במהלך המבצע. ל"כל העיר" נמסר כי "אם הפעילות לא ישוחררו, צפוי להיערך הפגנה מחוץ למגרש הרוסים".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה ברמות? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


"אנחנו לא בטוחות בבתים שלנו", אומרות פעילות ארגון לוט"ם. "כל שבועיים בממוצע אישה נרצחת על רקע מגדרי, והמדינה לא נוקפת אצבע. יתרה מכך – נבחרי הציבור נמנעים אקטיבית מלנקוט בצעדים בסיסיים שיגנו עלינו. הם דחו את חוק האיזוק האלקטרוני שנועד להגן עלינו, כבר שנים שמקצצים תקציבים ולא מעבירים את התקציב המועט שכן הוקצה לביטחוננו, ומסרבים אקטיבית לאמץ אמנות בינלאומיות שנועדו למנוע אלימות כלפי נשים".

"בפסח הזה אנו יוצאות לרחוב בקריאה דחופה לנבחרי הציבור שלנו – 'אל תפסחו עלינו'", מדגישות הפעילות. "אל תפקירו את חיינו. תקבעו מדיניות שכוללת גם אותנו, ששומרת גם עלינו. הדם שלנו על הידיים שלכם. הרפורמה מאיימת לפגוע במצבנו אף יותר – אבל אף לפניה נפגענו והופקרנו לתחתית סדר העדיפויות בממשלה. אנחנו משלמות על כך את המחיר בחיינו. לא עוד".

"המשטרה עסוקה בלעצור ולחקור נשים שמוחות ומבקשות הגנה על חייהן, במקום להקצות משאבים לטיפול באלימות מגדרית", טוענות הפעילות.

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר