בר ובעלה (צילום: דוברות הדסה)
הדובים והבובות שקיבלו הילדים (צילום: דוברות הדסה)

מרגש: ההפתעה שציפתה לילדי מחלקת הילדים בהדסה הר הצופים

כשהיא בחודש תשיעי, עוד רגע יולדת, גמלה ההחלטה בלבה של בר בן נחום והיא החליטה לעשות מעשה ולממש את ההחלטה שבערה בה במשך כמה שנים - לתרום שלל של בובות ודובים רכים למחלקת הילדים בהדסה הר הצופים

פורסם בתאריך: 19.3.23 17:22

ילדי מחלקת הילדים בהדסה הר הצופים זכו ביום בהיר לשלל מתנות מפנקות בדמות בובות ודובים רכים, שנמסרו הישר מן האוסף הענק של בר בן נחום, שהגיעה ללדת בבית החולים. כשהיא בחודש תשיעי, עוד רגע יולדת, גמלה ההחלטה בלבה של בר והיא החליטה לעשות מעשה ולממש את ההחלטה שבערה בה במשך כמה שנים.

לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה בתלפיות? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


 

"מאז שאני זוכרת את עצמי תמיד אהבתי בובות ודובים", מספרת בר בת ה-29 מהישוב הר אדר. "אספתי ואספתי בובות לאורך השנים עד שהייתה לי תצוגה לתפארת ועדיין תמיד הייתי שמחה לקבל איזו בובה יפה מכל מי שרק חשב להעניק לי מתנה. עם הזמן, הבובות היפות נשארו בצד אך לעולם לא הסכמתי לשחרר, לא ויתרתי אפילו על אחת, החיבור שלי לאוסף היה אמיתי".


בר ובעלה (צילום: דוברות הדסה)

בר ובעלה (צילום: דוברות הדסה)


"במהלך תקופה ארוכה רציתי למיין ולתרום את רוב הבובות שלי, כדי שילדים אחרים יוכלו ליהנות מבובות שנשמרו במצב מעולה, אך עדיין לא אזרתי אומץ לעשות את הצעד", משתפת בר. "לקראת סוף ההריון הראשון, כשבבטן הבת הבכורה שלי ושל מרדכי בעלי, התחושה של לתת ולהעניק את הבובות רק התגברה ולא עזבה, עד שאמרתי די, אני חייבת לתרום ואני אעשה את זה לפני הלידה. התלבטתי מאוד לאן ובהתייעצות עם המשפחה הוחלט כמובן להעביר את הבובות לבית חולים, והיה ברור שהשיחה הראשונה תיהיה לבית חולים הדסה הר הצופים ששם מאז ומעולם רציתי ללדת".

"בשיחת טלפון קצרה הגעתי ליחידת המתנדבים המקסימה עם השליחות הגדולה בניצוחה של רעיה מזרחי המדהימה, סיפרתי לה על היוזמה שלי וכך הספקנו, אני ומרדכי, לפגוש את רעיה ולהעביר לה את האוסף המקסים", מתארת בר. "שמעתי שהילדים במחלקה הופתעו ושמחו מאוד לקבל את הבובות שלי. סיפרו לי שזה באמת גרם להרבה מהם לחייך, לשכוח לכמה דקות את מחלתם. אי אפשר לתאר כמה שהייתי מאושרת".

"הלידה שלי עברה באופן מדהים, לידה טובה, בריאה ונעימה", עוד היא משתפת. "אני מודה למיון יולדות ומחלקת יולדות בהר הצופים על הבאת האוצר שלנו לעולם ועל יחס, טיפול ודאגה שאין כמותם ושפשוט השאירו בי חותם של חוויה מדהימה. מודה כל כך לרעיה המקסימה מיחידת ההתנדבות בהדסה הר הצופים, שעושה עבודת קודש. עכשיו אתם כבר יודעים, אם תרצו להתנדב או להעביר צעצועים ומשחקים ולעשות טוב לאחרים – יש לכם כתובת ומקום חם בלב".

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר