פעילות אכיפת תנועה בירושלים (צילום: דוברות המשטרה)
פעילות אכיפת תנועה בירושלים (צילום: דוברות המשטרה)

מהירות, אי ציות לרמזור ושימוש בנייד: הדוחות שניתנו בירושלים

במהלך סוף השבוע נרשמו על ידי שוטרי התנועה של מחוז ירושלים 97 דוחות בגין עבירות תעבורה חמורות המסכנות את חיי ציבור משתמשי הדרך. בנוסף, נתפסו על ידי השוטרים 2 נהגים בעת נהיגה על אף שלא הוציאו רישיון כלל

פורסם בתאריך: 5.3.23 15:35

בפעילות אכיפה שערכה משטרת ישראל בירושלים כנגד עבירות תעבורה בסוף השבוע האחרון, נרשמו בין היתר 37 דוחות בגין עבירות על השימוש בדרך שלא כחוק ואי ציות לרמזור אדום.

במשטרת ירושלים מציינים כי במהלך סוף השבוע האחרון, שוטרי מערך התנועה של מחוז ירושלים ערכו פעילות אכיפה כנגד עבירות תעבורה חמורות ונהגים המבצעים עבירות תנועה אלו. במהלך פעילות זאת, נרשמו על ידי השוטרים 97 דוחות תעבורה כאמור, ונפסלו רישיונותיהם של 11 נהגים ו-12 כלי רכב בגין עבירות תעבורה חמורות.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה בגוננים? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


 

בתוך כך, נרשמו כאמור 37 דוחות בגין עבירות של אי ציות לרמזור ושימוש בדרך שלא כחוק, 30 דוחות בגין עבירת שימוש בטלפון נייד תוך כדי נהיגה ו-18 דוחות בגין נהיגה במהירות מופרזת. כנגד 9 נהגים החל הליך דין תעבורתי לאחר שנתפסו נוהגים בהשפעת אלכוהול או סמים.

כך למשל, בפעילות ממוקדת שערכו שוטרי התנועה בעיר בליל חמישי, נתפסו 8 נהגים בחשד לנהיגה בהשפעת אלכוהול, 4 נהגים בתקופת היותם "נהג חדש" אך נהגו ללא מלווה כמתחייב בחוק לגביהם. בנוסף, נתפסו על ידי השוטרים 2 נהגים בעת נהיגה על אף שלא הוציאו רישיון כלל, ביניהם נהג בהשפעת אלכוהול שזאת הפעם הרביעית בה נתפס נוהג ללא רישיון נהיגה כלל וכעת בנוסף לכל, נהג בתקופת פסילה. נהג זה נכלא ויובא בפני בימ"ש בהליך שיפוט מהיר בשל חומרת מעשיו.

במשטרה שבים ומדגישים כי "פעילות אכיפה נחושה זאת שעורכת משטרת ישראל במהלך כלל ימי השבוע, במסגרת המאבק העיקש בקטל בדרכים ואכיפת עבירות תעבורה חמורות המבוצעות על ידי נהגים המסכנים את ציבור משתמשי הדרך, תימשך כל העת במטרה לשמור על בטחונם של משתמשי הדרך".

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר