הפוריפלצת בירושלים (צילומים: אייר פרודקשיין, איגור פרברוב)
הפוריפלצת בירושלים (צילומים: אייר פרודקשיין, איגור פרברוב)

הפוריפלצת: המבנים הירושלמים שהתחפשו לכבוד פורים

השנה, בין המיקומים עליהם המפלצות ישתלטו יהיו גגות מבני העירייה, שיהוו קן לציפורי הענק, המפלצת הכתומה תשהה במתחם שערי צדק הישן, מפלצת כחולה תשמח את באי שערי צדק, ציפורים יתמקמו על גג מתחם JVP בתחנה הראשונה, המפלצת הסגולה תנחת על גג בית העם המחודש במרכז העיר וכתר מזהב יונח על פסל המפלצת הירושלמית בקרית יובל

פורסם בתאריך: 2.3.23 08:39

חגיגה צבעונית: ירושלים נכנסת לאווירת חג הפורים, ושישה בניינים ומוסדות תרבות יתחפשו ויארחו על גגותיהם את המפלצות, שהפכו לסמל חגיגות הפורים בעיר.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה בגוננים? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


כמו בשנה שעברה, גם בפורים הנוכחי, חלק מהמבנים והאתרים המוכרים ביותר בעיר לוקחים חלק בפסטיבל התחפושות הפורימי. השנה, בין המיקומים עליהם "המפלצות" השמחות ישתלטו יהיו גגות מבני העירייה, שיהוו קן לציפורי הענק, המפלצת הכתומה תשהה במתחם שערי צדק הישן, מפלצת כחולה תשמח את באי המרכז הרפואי שערי צדק, ציפורים יתמקמו על גג מתחם 'JVP' בדרך חברון, המפלצת הסגולה תנחת על גג בית העם המחודש במרכז העיר וכתר מזהב הונח על פסל המפלצת הירושלמית שלנו בקרית היובל, שחגגה לאחרונה 50 שנים להקמתה.

 

 

הדמויות עוצבו על-ידי עדי אנה טלז׳נסקי, שמעצבת גם את התחפושות בתוכנית "הזמר במסיכה", והיוזמה, הרעיון והביצוע הינם על-ידי עיריית ירושלים.

"אנו מזמינים את כלל תושבי העיר לבוא ולהכיר את היצורים הקסומים שמפוזרים ברחבי העיר, ולהיכנס יחד לאווירת הפורים לקראת החגיגות המתחילות כבר השבוע", נמסר מכיכר ספרא.

משערי צדק נמסר: "מיזם פוריפלצת מטעם עיריית ירושלים המציב מיצגי ענק במוסדות ירושלמים חשובים – הגיע לשערי צדק. המרכז הרפואי שערי צדק התחפש יחד עם חמישה מוסדות ירושלמים בולטים נוספים. התחפושות המרהיבות בעיצובה מעצבת התלבושות לתכנית הזמר במסכה, עדי אנה טלז׳נסקי. חג פורים שמח".

"חג פורים שמח – גם השנה מיזם הפוריפלצת ישמח את כולנו", אומר ראש העיר משה ליאון. "אני מזמין את כלל תושבי העיר לבוא ולראות את ששת היצורים הקסומים שהשתלטו על המבנים ברחבי העיר. במהלך השבוע הקרוב, ירושלים תחגוג גם באירועים מגוונים ומיוחדים המותאמים למשפחות, צעירים ולבני הגיל השלישי. כל התושבים מוזמנים ליהנות ממגוון רב של פעילויות מושקעות ומיוחדות בחג הכי שמח שלנו".

למידע נוסף ולרשימת האירועים המלאה: https://www.jerusalem.muni.il/he/experience/events/purim-in-jerusalem/.

 

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר