פינות ישיבה לעוסקים מהבית (צילום: דוברות העירייה)
פינות ישיבה לעוסקים מהבית (צילום: דוברות העירייה)

יוזמה חדשה בירושלים: מציאת מרחבי ופינות עבודה בעיר לעוסקים מהבית

מפה ייעודית חדשה תאפשר לעובדים מביתם להכיר ולהיחשף למגוון חללי העבודה המשותפים ובתי הקפה בשכונות העיר, המזמינים אותם לעבוד בהם בסביבה חברתית ונוחה, לייצר אינטראקציה אישית ועסקית ולשמור על שגרת עבודה

פורסם בתאריך: 1.3.23 12:59

בשנים האחרונות, עיריית ירושלים מקדמת ומפתחת תחום חדש המוקדש כולו לטיפוח בעלי העסקים הרבים בעיר המוגדרים כ-"עוסקים מהבית", אשר מנהלים עסק ללא נכס מסחרי, ושגרת העבודה שלהם מתבצעת מהבית, מהשטח או מחללי עבודה משותפים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה בגילה? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


כחלק מכך, ובמטרה להעניק מענה לשניים מהאתגרים הגדולים בקרב קהילת העוסקים מהבית בעיר – בדידות עסקית-מקצועית וקושי לייצר שגרת עבודה בריאה, יצאה לדרך יוזמה המנגישה עבורם מפה עם מגוון מרחבי עבודה משותפים ובתי קפה בעיר, בהם הם מוזמנים לעבוד במהלך היום. כך, כל מי שמעוניין, יכול להיחשף אליהם בצורה מסודרת במקום אחד, להכיר עסקים חדשים ולבחור את המקום הנכון, הקרוב והנוח ביותר עבורו לעבוד בו.

את המפה עם כל המרחבים ובתי העסק, ניתן למצוא באתר העירייה (דרך העמוד "השכונה שלי על המפה" וסימון קטגוריית "מרחבי ופינות עבודה"), ובנוסף, כל המקומות מופיעים גם כרשימה הנמצאת בעמוד "עוסקים מהבית" באתר. הרשימה כוללת את הכתובות של בתי העסק, שעות הפעילות שלהם ומידע רלוונטי נוסף. ברשימה ניתן למצוא מגוון של עסקים ברחבי העיר, כאשר עסקים ירושלמים נוספים מוזמנים כל העת להצטרף אליה, באמצעות פנייה לאגף קידום עסקים בעירייה.

"עיריית ירושלים היא הראשונה בארץ המעניקה מענה ספציפי עבור העוסקים מהבית – קהילה המהווה כחצי מהעסקים הקטנים-בינוניים בעיר ומורכבת מכ-30,000 עסקים", אומרים גורמים בעירייה. "היוזמה החדשה נועדה לסייע להם בהפגת תחושת הבדידות והניתוק מהמארג העסקי בעבודתם, שעלולה לפגוע בהנאה שלהם מהעבודה, בפרודוקטיביות, ביצירת שיתופי פעולה ועוד. בנוסף, היא מציעה פיתרון משמעותי לבעיות שונות המאפיינות עבודה מהבית, כמו למשל: הסחות דעת מרובות, תשתיות שאינן מתאימות לעבודה וקושי להפריד בין 'זמן בית ומשפחה' לבין 'זמן עבודה'".

"היציאה למרחבי עבודה משותפים, גם אם בחלק מימי השבוע, מאפשרת לייצר עבור אלו העובדים מביתם סביבה שתעניק להם מוטיבציה והשראה לפיתוח העסק, הזדמנות להתחבר לעסקים נוספים בעיר, כלים לעבודה יעילה יותר, התאווררות, שגרת עבודה חברתית ועוד", מסבירים בעירייה. "במקביל, היא מחזקת גם את העסקים הפיזיים בעיר המזמינים אותם אליהם, מרחבי העבודה השונים וכן בתי הקפה, בהם הישיבה נעשית לצד קנייה ממגוון שירותי המקום".

ראש העיר משה ליאון: "ממשיכים להוביל יוזמות חדשות וחשובות, שיתרמו לאיכות חיי התושבים בעיר ויעניקו להם את התנאים הטובים ביותר בהם יוכלו לעבוד ולהתפתח. ריכוז כל חללי העבודה הציבוריים ברחבי העיר, באופן נגיש ונוח, מאפשר לתושבים העובדים מהבית להיחשף לסביבות עבודה נעימות, חברתיות ועסקיות, ולחבר בינם לבין העסקים הירושלמים – שנהנים גם הם מקהלים חדשים ומגוונים. כך יוצרים קהילה פעילה, תומכת, בעלת ערך ויכולת להשפיע".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר