הפרות סדר במזרח ירושלים (צילום: דוברות המשטרה)
הפרות סדר במזרח ירושלים (צילום: דוברות המשטרה)

הפרות סדר במזרח ירושלים: חסימות כבישים והבערת צמיגים

מספר צעירים ממזרח ירושלים התפרעו הבוקר, ראשון, בכמה שכונות באזור וחסמו מספר צירים מרכזיים. כוחות משטרה שהגיעו למקום החלו לטפל בהתפרעויות והשיבו את הסדר

פורסם בתאריך: 19.2.23 09:53

לפנות בוקר החלו הפרות סדר וחסימות צירי תנועה באמצעות צמיגים, בזנטים, פחי זבל וחפצים נוספים בתוך וביציאה ממספר שכונות במזרח ירושלים, בהן שועאפט, עיסאוויה, ג׳בל מוכבר וסילואן. החסימות בוצעו על ידי מפרי סדר המנסים לשבש את שגרת החיים באותן שכונות, זאת כדי למנוע ולהפריע לציבור לצאת לעבודה ולשגרת יומו ולכפות עליהם שביתה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה באזור המושבות? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


ממשטרת ירושלים נמסר כי "בהנחיית מפקד מחוז ירושלים, כוחות משטרה של מחוז ירושלים פעלו עם צוותי הרשות המקומית לפתיחת החסימות ולטיפול והדיפת מפרי הסדר".

 

 

עוד נמסר כי "בתוך כך, טופלה על ידי המשטרה הבוקר באחת השכונות במזרח העיר קטטה בין אותם מפרי סדר לבין תושבים שרצו לצאת לעבודה ולנוע באותם צירים שנפתחו לתנועה על ידי כוחות המשטרה וצוותי העירייה".

במשטרת ירושלים מציינים ומדגישים כי "המשטרה תמשיך לפעול לקיום מרקם חיים תקין במזרח ירושלים לצד שמירת הביטחון והסדר ואכיפת החוק עם יתר הרשויות. לא נאפשר לפורעי חוק ומפרי סדר לפגוע בשלום הציבור ובשגרת חייו ולייצר ענישה קולקטיבית לעשרות אלפי אנשים בגלל מחאתו האלימה. כל ניסיון לפגוע באזרחים או בשוטרים יטופל בהתאם ובכל הכלים שברשותנו. נמשיך לפעול לשמירה על שלום הציבור ובטחונו".

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר