אמצעי הלחימה השונים שנתפסו (צילום: דוברות המשטרה)
אמצעי הלחימה השונים שנתפסו (צילום: דוברות המשטרה)

רובי ציד, אקדחי איירסופט ורימון הלם: מחסן אמל"ח אותר בתוך בית בכפר עקב

החשוד, תושב כפר עקב כבן 44, נעצר על ידי כוחות הביטחון והועבר לחקירה בתחנת שפט של מחוז ירושלים. אתמול, מעצרו הוארך בבית המשפט בשלושה ימים נוספים

פורסם בתאריך: 9.2.23 13:51

מחסן אמל״ח בתוך בית במזרח ירושלים: בפעילות כוחות הביטחון בכפר עקב, נתפס חשוד לאחר שבחיפוש בביתו נתפסו: רובי ציד, אקדחי איירסופט, רימון הלם, זיקוקין ותחמושת. אתמול, רביעי, הוארך מעצרו של החשוד בבית המשפט בשלושה ימים נוספים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה בצפון העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים

ממשטרת ירושלים נמסר כי "בפעילות כוחות הביטחון בכפר עקב, נערך אתמול חיפוש בבית בכפר עקב ונעצר חשוד לאחר שבחיפוש בביתו, נתפסו כלי נשק ואמצעי לחימה כשהם מוסלקים.

"במהלך הפעילות נעצר חשוד, כפר עקב כבן 44, ובחיפוש בביתו נתפסו על ידי הכוחות שלושה רובי ציד, אקדחי איירסופט, רימון הלם, זיקוקין, פונדות של אקדח, שוקר, כובע עם הכיתוב ״ביטחון״, ותחמושת הכוללת כדורי רובי צייד וסוגים נוספים".

עוד נמסר כי "בעקבות תפיסה זו, החשוד נעצר על ידי הכוחות והועבר לחקירה בתחנת שפט של מחוז ירושלים. אתמול, מעצרו הוארך בבית המשפט ב- 3 ימים עד לתאריך- 9.2".

במשטרה מציינים ומדגישים כי "משטרת ישראל תמשיך לפעול עם כוחות הביטחון למאבק נחוש ובלתי מתפשר באמצעי לחימה בלתי חוקיים, ובאלו המחזיקים והמשתמשים בהם בניגוד לחוק".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר