ירידה לצורך עלייה: במהלך חודש פברואר, בין ה-2.2.23 ועד ל-26.2.23, לא תהיה קבלת קהל ולא יהיה מענה טלפוני באגף שומה וגביה בעיריית ירושלים. הסיבה – החלפת מערכת הגביה למערכת חדשה, מהמתקדמות בישראל לדברי גורמים בכיכר ספרא.
למרות שלא יינתן מענה אנושי, ניתן יהיה להמשיך ולהגיש בקשות באופן מקוון. בעירייה מציינים כי הבקשות שיוגשו בתקופה זו יטופלו לאחר העלאת מערכת הגבייה החדשה לאוויר.
"עיריית ירושלים יוצאת במבצע משמעותי לשדרוג כולל למערכות הגביה, לאחר עשרות שנים", נמסר מעיריית ירושלים, " זאת במטרה לעדכן את המערכות השונות, ולייעל את השירות הניתן לתושבים ולעסקים בעיר".
יש לציין כי במהלך תקופת החלפת מערכת הגבייה, לא ניתן יהיה להפיק היתרי בניה, תעודות לרשם המקרקעין (טאבו), או לקבל מידע מקוון עדכני בגין תשלומים לעירייה. מנגד, אגרות, אישורים וטופסי תשלום שיופקו טרם תקופת שדרוג המערכות ניתן יהיה לשלם כרגיל, למעט במשרדי העירייה.
"ירושלים צועדת בנחישות לעתיד טכנולוגי מודרני, גם במערכות הגביה", אומר ראש העיר משה ליאון. "שדרוג מערכות העירייה מביא עמו בשורה אדירה לתושבי העיר. כלל שירותי הגביה יותאמו לסטנדרטים הטכנולוגים הגבוהים ביותר – תוך מתן דגש על בשורות חדשות לתושבי העיר וייעול השירות".
***
מעניין לעניין, כמעט באותו עניין: לראשונה – גם תיירים יוכלו להחנות את רכבם השכור ברחבי ירושלים באמצעות אפליקציות החנייה פנגו וסלופארק.
עיריית ירושלים יוצאת במיזם חדש שנוע להקל על התיירים הרבים שפוקדים את העיר. "השירות החדש יאפשר לתיירים מחו"ל וברשותם כרטיס SIM שאינו מקומי לשלם בגין חניה בכחול לבן ברחבי העיר, זאת לאחר שבעבר ניתן היה לשלם באמצעות SIM מקומי בלבד", מציינים בעירייה, ומוסיפים: "שרות החנייה הדיגיטלי החדש מיועד לתיירים ומבקרים מכל העולם, ויבוצע באמצעות אפליקציות החנייה "פנגו" ו"סלופארק". התהליך לרישום באפליקציה הינו מהיר ויעיל, ומתבצע על-ידי הזנת מספר הטלפון לצורך אימות, פרטי אשראי ופרטים מזהים".
תגובות