מדחן (צילום אילוסטרציה: אמיל סלמן)
מדחן (צילום אילוסטרציה: אמיל סלמן)

התקלה באפליקציית פנגו: מה עושים אם קיבלתם דוח?

התקלה תוקנה -בחברת פנגו מבטיחים לסייע לנהגים שקיבלו דוח חניה בשעות האחרונות בעקבות התקלה

פורסם בתאריך: 25.7.17 14:54

משעות הבוקר נהגים דיווחו על תקלה טכנית באפליקציית החניה פנגו. התקלה תקונה בסביבות השעה 14:30. בחברת פנגו מספרים ל"כל העיר" כי אכן נרשמה תקלה באפליקציה החל משעות הבוקר אולם לדברי החברה התקלה תוקנה בסביבות השעה 14:30.

מה עושים אם קיבלתם דוח חניה בשעות שבהן נרשמה תקלה באפליקציה? בפנגו מבהירים כי "במידה ולקוחות קיבלו דוחות בגלל התקלה הם מוזמנים לפנות לחברת פנגו והמוקד יסייע בנושא – כוכבית 4500​". 

(צילום אילוסטרציה: עופר וקנין)

(צילום אילוסטרציה: עופר וקנין)

בעירייה אומרים כי "עקב תקלה שארעה בחברת פנגו, פקחי החניה הונחו לא להגיש דוחות בחניה מוסדרת בתשלום. במידה ומי מהנהגים קיבל דוח חניה בחניה מוסדרת בתשלום יש לפנות לאגף לשירותי החניה. התקלה תוקנה בשעה 14:55 והאכיפה חזרה ב-15:20.

סגן ראש העיר עופר ברקוביץ' (התעוררות) קורא לנהגים שקיבלו דוחות חניה לפנות לאגף החניה שיפעל לביטול הדוחות: "קיבלתי פניות מתושבים לגבי תקלה במערכת פנגו", אומר ברקוביץ', "אימתתי עם מנהלת אגף החנייה ומנהל אגף הפיקוח את המידע. הפקחים הונחו שלא לבצע אכיפה היום עד פיתרון התקלה. אבקש מהתושבים שקיבלו היום דוחות לפנות לאגף החניה לביטול הדוחות".

 

כזכור, כפי שפורסם לראשונה ב"כל העיר", בחודש הבא יוסרו כל 1,300 המדחנים ברחבי ירושלים והחניה תתאפשר רק באמצעות אפליקציות של טלפונים חכמים. העירייה החליטה לצאת במהלך בעקבות ירידה בשימוש במדחנים בשנים האחרונות. התהליך יחל באוגוסט 2017, ובמסגרתו צפויים להתבטל כ־300 מדחני כרטיס, וכ־900 מדחני צג. המהלך ילווה בקמפיין שיווקי והסברתי לתושבי העיר, במיוחד לתושבים מבוגרים ולחלק מהציבור החרדי שלא מחזיקים בטלפונים חכמים.

תגובות

אין תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר