שם: ברכה סלומון.
מגורים: שכונת בית וגן, ירושלים.
מצב משפחתי: בת 38, נשואה ואימא לשלושה ילדים.
כמה זמן בבנק: 12 שנה.
תפקיד: סגנית מנהל המחלקה האישית בסניף מאה שערים. "התפקיד כולל גם את ההיבט הניהולי וגם מתן מענה ושירות ללקוחות – פתיחת חשבון, פגישות אישיות, מסירת כרטיסים, שיחות טלפוניות, טיפול בסיכונים ועוד".
למה דווקא המחלקה האישית: "התחלתי כ'בנכל', ובהדרגה התקדמתי. אני מאוד אוהבת את המחלקה האישית, לתת ללקוחות שירות מהיר ומקצועי. במחלקה האישית יש מגוון של עיסוקים, יש אינטראקציה עם הלקוחות, ותמיד יש מה לעשות".
מה החזון שלך: "מאוד חשוב לי שהלקוחות שלנו יהיו מרוצים מהמקצועיות ומהשירות שהם מקבלים מאיתנו. מבחינת המחלקה, חשוב לי שהיא תצליח ותעמוד ביעדים".
מוטו בעבודה: "מקצועיות, שירות, אחריות ונאמנות; להתייחס לעבודה בצורה רצינית".
סיפור בלתי נשכח: "יש לי לקוחה מבוגרת מאוד, אישה בודדה, שכל חודש מגיעה לסניף על מנת למשוך כסף. היא באה רק אליי ואני הולכת איתה לבנקט לעזור לה למשוך כסף. היה לי לקוח מבוגר שהכרטיס שלו נבלע במכונה, ולמרות שאנחנו לא פותחים את המכונה באמצע היום, הלכתי להוציא לו את הכרטיס. עכשיו יש גם את המלחמה באוקראינה. יש לנו בסניף עובדת שהיא אוקראינית, שעוזרת לפקידים לטפל בעולים שהגיעו לאחרונה לארץ ומבקשים לפתוח חשבון".
הלקוח המקומי: "הלקוחות שלנו הם אוכלוסייה חרדית שמתגוררת באזור. אלה לקוחות מאוד נוחים ונאמנים. כשטוב להם, הם נשארים וגם מביאים בני משפחה. לסניף שלנו יש שם טוב שעובר מפה לאוזן".
מתחרים: "כיום אין הבדל גדול בין הבנקים. מה שמבדל אותנו מהאחרים זה השירות והטכנולוגיה. הסניף שלנו מאוד מצליח מהבחינה הזו".
משהו שאנחנו לא יודעים עלייך: "אני מאוד אוהבת לקרוא ספרי מתח".
איפה תהיי בעוד 10 שנים: "מנהלת מחלקה או סניף".
אהובה
מכירה אותה,
בזכותה אני נשארת בסניף הזה
למרות שאני מזמן לא גרה שם.