בית חנינא (צילום: אוליבייה פיטוסי)
בית חנינא (צילום: אוליבייה פיטוסי)

שועפאט ובית חנינא: התוכנית החדשה שתקל על הוצאת היתרי בנייה

התוכנית העירונית החדשה תאפשר לאשר תוספות בנייה במהירות, תחסוך בכוח אדם ותקל על בעלי קרקעות

פורסם בתאריך: 31.12.20 14:53

התוכנית החדשה שתקל על הוצאת היתרי בנייה בשועפאט ובבית חנינא עוברת לשלב הבא: הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה בעיריית ירושלים החליטה השבוע להעביר את התוכנית לוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה.

לפי התוכנית, שנערכה על ידי אדר' רחל אשר הרוש מאגף תכנון עיר, מטרת התוכנית היא לאחד את זכויות הבנייה והוראות הבנייה הקיימות במגרשים קטנים המיועדים למגורים בשתי השכונות הללו. התוכנית גובשה לאחר שהוגשו לעירייה מאות תוכניות נקודתיות על ידי בעלי קרקעות בשכונות הללו בבקשה לקבלת היתר לתוספות בנייה, במטרה לייצר פתרון אחיד לכל הפונים שיקל על התהליך.



התוכנית החדשה תמנע מתושבי בית חנינא ושועפאט הפונים לעירייה לקבלת היתר לתוספות בנייה את הצורך לקבל אישור לתוכניות נקודתיות רבות, ותאפשר לאשר להם תוספות לזכויות בנייה בהליך של היתר בלבד.


שועפאט (צילום: יפעת ראובן)

שועפאט (צילום: יפעת ראובן)


מהעירייה נמסר כי יישום התוכנית החדשה יחסוך משאבים של כוח אדם ברשויות ובמוסדות התכנון, יסייע לקידום מהיר יותר של תוכניות בנייה בשתי השכונות ויקל על בעלי הקרקעות, שלא יצטרכו עוד להגיש תוכניות נקודתיות מורכבות.

ראש העיר משה ליאון מציין כי "מדובר בבשורה חשובה מאוד לתושבי מזרח ירושלים. התוכנית מקדמת בניה באמצעות היתר בניה, ללא צורך בהגשת תוכניות ומעודדת הליך של הריסה, בניה מחדש, בניה אינטנסיבית ועוד. נמשיך לקדם ולבנות את ירושלים".


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת12"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגובות

אין תגובות

תגיות:

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר