הגשר ברחוב קרל נטר (צילום מסך: מתוך גוגל מפות)
הגשר ברחוב קרל נטר (צילום מסך: מתוך גוגל מפות)

הסוף של אחד הגשרים המיותרים בירושלים: השבוע יחלו עבודות הפירוק

ביום שני יחלו העבודות לפירוק גשר הולכי הרגל בשכונת מעלות דפנה. רחוב קרל נטר ייחסם לתנועה לשני הכיוונים במקטע שבין שדרות לוי אשכול לרחוב שרגאי

פורסם בתאריך: 19.12.20 17:44

ביום שני הקרוב, 21.12, במשך 24 שעות, יתבצעו עבודות לפירוק גשר הולכי הרגל ברחוב קרל נטר בשכונת מעלות דפנה, על גבול רמת אשכול, במסגרת הפרויקט להקמת הרכבת הקלה באזור.

מדובר בגשר שנחשב לאחד מליקויי הבנייה הגדולים של ירושלים. הגשר תוכנן בשנות ה-70 על מנת להקל על חציית שדרות אשכול עבור תלמידי תיכון רנה קסין, אך למעשה אירעה טעות בתכנון – במקום שהגשר יחצה את שדרות אשכול הוא נבנה מעל רחוב קרל נטר, ממזרח לבית הספר רנה קסין, למעשה, מדובר ברחוב צדדי ובעל תנועה מעטה, ובמשך כל השנים הגשר בקושי היה בשימוש.


עדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


במסגרת העבודות לפירוק הגשר, רחוב קרל נטר ייחסם לתנועה לשני הכיוונים במקטע שבין שדרות לוי אשכול לרחוב שרגאי. העבודות צפויות להיות רועשות ויתבצעו על פי ההיתר הנדרש.

כמו כן, הפנייה שמאלה מרחוב שרגאי לקרל נטר ולהיפך תתאפשר. לעומת זאת, לא תתאפשר פנייה שמאלה משדרות אשכול לכיוון קרל נטר ושרגאי, או מעבר הולכי רגל ברחוב קרל נטר במקטע העבודות.

נתיבי התחבורה הציבורית צפויים להשתנות וחלק מתחנות האוטובוס שנמצאות במקטע העבודות צפויות להתבטל. קווים 25 ו-45 ייסעו דרך רחוב ארץ חפץ. התחנות ברחוב קרל נטר לשני הכיוונים, כמו גם תחנת שמעון הצדיק/ארץ חפץ (לכיוון נוה יעקב), צפויות להתבטל זמנית.

קווים 40 ו-52 ייסעו גם הם דרך רחוב ארץ חפץ. התחנות של קו 40 ברחוב קרל נטר/שדרות אשכול ושדרות אשכול/משמר הגבול – יבוטלו זמנית.

תחנות קו 52 שיתבטלו לשני הכיוונים הם קרל נטר/שדרות אשכול וקרל נטר/מח"ל.

קווי כוכב יעקב/תל ציון, 143 ו-144, וקווי מודיעין עילית 300, 310, 320, 330, 340 יתחילו ויסיימו את נסיעתם בשדרות אשכול. כמו כן, התחנות ברחובות קרל נטר ושרגאי יבוטלו זמנית.

בנוסף, תחנות קווי מעלה אדומים 174, 176, 177, 178 יבוטלו גם הן והקווים ייסעו דרך שדרות אשכול. מומלץ לנסוע בדרכים חלופיות ולהיעזר באפליקציות הניווט.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת12"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגובות

15 תגובות
15 תגובות
  1. עבדאללה

    ממזרח לרננ קסין? הצחקת אותי ! מדרום מערב לרנה קסין. לא למדת גאוגרפיה???
    הגשר לא מיותר. רק העיתונאי לא באמת עשה עבודת עומק בנושא ולא גר ברמות אשכול.

  2. שי

    הגשר הזה תמיד ייזכר לי מתקופת לימודי בחטה"ב במעלות דפנה ולאחר מכן בתיכון.

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    למה זה התעות היחידה יש עוד זה רק טעות ששיפרו את הקבלן צריך להיות טיפש לבנות גשר כזה שבקושי יש שם מכוניות כך עובדים מהנדסים וקבלנים שרק מעניין אותם כספי משלמי המיסים

  4. הודיה

    כן ממש ככה כול המדינה בנויה בטעות הכול לא טוב יש בינינים בירושלים שהם לא בנוים טוב וגם יש תשתיות מהשורש בנהריה שהם לא בנוים טוב כבר 40 שנה לא מסדרים אותם למען הבטיחות של.תושבי העיר וגם כבישים בדרום ליד ים המלח לא מסדרים

  5. הודיה

    לא אמרתי את זה יש תשתיתיות מהשורש בנהריה שלא בנוים טוב בכלל וצריך.לסדר אותם למען בטיחות של התושבים יש כבישים בדרום שצריך לסדר אותם למען שלא יקרה תאונות ולא מסדרים

  6. הירושלמי

    טעות שמתקנים אחרי קרוב ל-40 שנה.אבל מה שבטוח הקבלן בכל אופן קבל תשלום מלא.ואף אחד לא נתן דין וחשבון על זה

  7. פנחס פנחסוב

    גם בית המקדש נבנה בטעות על ההר החא נכון ורק הרומאים העיזו להרוס אותו סופית.

  8. חנוך

    חוצפה אנשמית הכתבה הזו .אולי עדיף להיות חילונית בעולה . עם חינוך מעוות.
    לא תומך בנישואים מגיל צעיר. אבל לפעמים זה הפיתרון האמיתי עם כל מגבלות הדת שאני כל כך אוהב. הלוואי שאני הייתי מתחתן בגיל 14.

  9. תות

    דוקא עכשיו יש הרבה תנועה ברחוב, אבל בעיקר מסוג התנועה בפקק… תמיד אהבנו לעבור בגשר הזה… נתגעגע..

  10. אינשם

    גדלתי בירושלים… זה היה עוד הרבה יותר מגוחך בשנות השמונים. לא היה בקטע הזה של קרל נטר אי תנועה באמצע — זה היה רק נתיב אחד לכל כיוון, והרחוב לא הוביל לשום מקום, כך שלא היתה עליו בכלל תנועה — דרך ברלב (כביש 60) לא היה קיים. במקרה לגמרי גיגלתי לראות מה קרה איתו, ופתאום אני מגלה שהוא שרד עד עכשיו…

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר