מלונית הקורונה ברחוב יפו בירושלים (צילום: פרטי)
מלונית הקורונה ברחוב יפו בירושלים (צילום: פרטי)

מלון הקורונה במרכז העיר: השכנים מתלוננים – חולים יוצאים וחוזרים ללא פיקוח

מטריד - לטענת דיירים במרכז העיר חולי קורונה יצאו מהמלון, נפגשו עם בני משפחה וחזרו, ללא פיקוח. דובר צה"ל בתגובה: "צוות המלון בסיוע הגורמים הרלוונטיים עושים כל שניתן בכדי למגר תופעות שכאלו"

פורסם בתאריך: 28.7.20 19:28

דיירים שמתגוררים סמוך למלון "קיסר" ברחוב יפו, שבו שוהים חולי קורונה, מתלוננים כי החולים יוצאים מהמלון ללא פיקוח, נפגשים עם בני משפחותיהם סמוך למלון, וחוזרים אליו.

ישראל מאיר, אחד השכנים, מספר ל"כל העיר" כי "החולים יוצאים מהמלון מהצד האחורי שלו, במקום שבו זורקים את הזבל", הוא טוען, "אין שם גדר תיל, הם פשוט יוצאים מהמלון וחוזרים. צריך לשים שם שומר. יש חשש גדול כי חלק מחולי הקורונה שאוכלסו במלון לפעמים בורחים מהשער האחורי, או שהם פוגשים בני משפחות שלהם בלי שום שמירה על כללי הריחוק".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת5"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


"שמו את החולים בתוך השכונה כי בית המלון ממוקם ממש לידנו", אומר מאיר, "יש בניינים מגורים במרחק יריקה מהמלון. גם אף אחד לא הודיע לנו ששמים שם חולים. בשבת למשל, היו חולים שפתחו את החלון, עברתי ברחוב והם משתעלים, אני לא מאשים אותם, אבל אני מאשים את מי ששם אותם בתוך שכונת מגורים. אם זה היה מלון מבודד אז זה היה בסדר, אבל החלונות שלהם סמוכים לבתי מגורים. גם כשמפנים את האשפה היא מפונה למכולה החיצונית ברחוב הראשי, רחוב רש"י, שהיא מכולה פתוחה ומדובר בסכנת התפשטות".

רונן בן יאיר, פעיל חברתי וחבר הנהלת המינהל הקהילתי פסגת זאב, מוסיף ומספר כי הוא קיבל פניות מצד התושבים בנושא: "על הרשויות לדאוג לשלומם של השוהים במלון, לצד בריאותם של התושבים המתגוררים באיזור לרבות שטחי המסחר".


מלונית הקורונה ברחוב יפו בירושלים (צילום: פרטי)

מלונית הקורונה ברחוב יפו בירושלים (צילום: פרטי)


"כל העיר" פנה לדובר צה"ל שמסר בתגובה: "ההתקשרות עם מלונות מבוצעות באמצעות משרד הביטחון על פי נהלים יעודיים. כל התנהלות חריגה של המחלימים שלא על פי הנהלים שנקבעו מטופלת באופן מידי, צוות המלון בסיוע הגורמים הרלוונטיים עושים כל שניתן בכדי למגר תופעות שכאלו. מאבטח המלון מפטרל באופן קבוע סביב המלון, בין היתר בכדי לוודא שהכל מתנהלים באופן תקין. זריקת הזבל ושהות האורחים על פי ההנחיות היא תקינה ומתבצעת על פי הנהלים הבריאותיים שהוגדרו. חלקים נכבדים מהחנייה הם בבעלות המלון, תושבי האזור שזכאים לחניה נכנסים בהצגת תעודה מזהה ומחנים כרגיל".




תגובות

3 תגובות
3 תגובות
  1. חנה

    לא מבינה את זה מה השטויות האלה! נדבקתם תשבו בנחת עד שתחלימו.

  2. משב

    כל הכבוד לחנה, את גרה ליד. אני עובר שם כל יום. מה שקורה שם זה נורא. מי שעשה דבר הזה בלתי אחראי. זורקים הזבל שלהם כמעט באמצע הכביש ליד הלשכת הגיוס. אגב המון אנשים מתאספים מבקר עד ערב בשערי הלשכה בצפיפות ליד הפח זבל הגדול הזה. זה לא שטויות זה טיפשות, גם יכול להיות בזדון משום שהוא שכונת חרדי.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר