ניסו שחם, ח"כ מרב מיכאלי (צילום: מגד גוזני, דניאל בר און)
ניסו שחם, ח"כ מרב מיכאלי (צילום: מגד גוזני, דניאל בר און)

פרשת ניסו שחם | ח"כ מרב מיכאלי ל"כל העיר": "המשטרה זקוקה לעבודה יסודית כדי להפוך למקום נקי יותר"

ח"כ מרב מיכאלי מתייחסת בשיחה עם "כל העיר" לדחיית הערעור על עונש המאסר של ניסו שחם, לשעבר מפקד משטרת ירושלים שהורשע בעבירות מין בשוטרות, ומדגישה כי "הדבר המשמעותי ביותר כאן היה להחליט להעמיד אותו לדין באשמה של מרמה והפרת אמונים - זה בדיוק ניצול הכוח של האמון שהוא קיבל מהציבור"

פורסם בתאריך: 14.7.20 18:06

"טוב עשתה הפרקליטות שהתעקשה להעמיד אותו לדין גם על מרמה ועל הפרת אמונים", כך אומרת בשיחה עם "כל העיר" חברת הכנסת מרב מיכאלי (העבודה) כשהיא מתייחסת לדחיית הערעור על עונש המאסר בפועל של ניסו שחם, לשעבר מפקד משטרת ירושלים, היום בבית המשפט המחוזי בתל אביב. "זו ההגדרה הכי מדויקת בעיני למה שהוא עשה שזה בדיוק ניצול של הכוח, ניצול לרעה של הכוח שהיה לו. הוא קיבל עונש לא מבוטל, אין לי לטענות כלפי העונש. הדבר המשמעותי ביותר כאן היה להחליט להעמיד אותו לדין באשמת של מרמה והפרת אמונים – זה בדיוק ניצול הכוח של האמון שהוא קיבל מהציבור".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת3"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


מוקדם יותר הבוקר, שלישי, בית המשפט המחוזי בתל אביב  דחה את ערעורו של ניצב בדימוס שחם על עונש המאסר בפועל, שנגזר עליו בהיקף של 10 חודשים, בגין הרשעתו בעבירות מין בשוטרות ששירתו תחתיו ובעבירות של מרמה והפרת אמונים. שחם צפוי להיכנס לכלא ב-6 בספטמבר, אך סנגורו עו"ד בעז בן צור הודיע כי הם מתכננים לבקש רשות לערער על עונש המאסר לבית המשפט העליון.

"אני תמיד רוצה לקוות שלא כל המערכת כזאת, בגלל אדם אחד אני לא רוצה לגרום נזק לכל השאר", מבהירה ח"כ מיכאלי, שהקימה בין השאר את שדולת הנשים לקידום מרכזי הסיוע לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית בישראל. "אין כל ספק שהמשטרה, שתפקידה לאכוף את החוק – הייתי מקווה שהיא תהיה הגוף ששומר על החוק, בה"א הידיעה. אנשים בכל הדרגות במשטרה מחזיקים בהרבה מאוד כוח – לשוטר יש את הכוח לעצור אנשים, וזה כוח לא מבוטל. צריך שהמשטרה תבין שהיא צריכה להסביר לאנשים אלו איך להתמודד עם הכוח הזה בצורה טובה, כדי שיהיו לנו כמה שפחות מקרים לשימוש לרעה בכוח, אם זה בדמות אלימות כלפי אזרחים ואזרחיות וכלפי כפופים וכפופות".

ח"כ מיכאלי קוראת למפכ"ל הבא של משטרת ישראל לבצע עבודת עומק במשטרה על מנת להפוך אותה למקום עבודה טוב יותר. "כשיהיה לנו מפכ"ל קבוע ולא מפכ"ל מטעם", מוסיפה ואומרת מיכאלי, "הוא צריך להבין שהמשטרה זקוקה לעבודה יסודית כדי להפוך למקום נקי יותר, שיהיה גם יותר טוב לעובדים ולעובדות, שתהיה למערכת שתעניק תמיכה".




תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת
  1. עמוס

    זה בדיוק אותו ניסו שחם שבתקופת הגירוש (מה ששמאלנים קוראים התנתקות) גם התבטא בצורה מגעילה כלי מתנחלים וגם פעל בכוח וברוע מעל ומעבר לתפקיד כנגדם, אם קודם לא קיבל את עונשו הנה הגיעה הסמן

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר