קניון מלחה (צילום: איל ורשבסקי)
קניון מלחה (צילום: איל ורשבסקי)

בקניון מלחה נערכים ליום הפתיחה: "אנחנו מוכנים, זה יהיה קניון סטרילי"

חודש וחצי לאחר סגירת הקניונים בשל סכנת הקורונה - בקניון מלחה נערכים לקראת פתיחה המתוכננת בשבוע הבא. מנכ"ל המתחם יורם פיק ל"כל העיר": "חיטאנו את הקניון וברגע שנפתח נבצע את כל ההנחיות - בדיקו חום, הקפדה על עטיית מסכות ושמירת מרחק"

פורסם בתאריך: 1.5.20 07:48

הקניונים ברחבי ירושלים סגורים כבר כחודש וחצי – אלפי עובדים שהוצאו לחל"ת רק מחכים לאות מהממשלה ומגורמי המקצוע שיאשרו את פתיחת מתחמי הקניות הסגורים. בקניון עזריאלי ירושלים, קניון מלחה, החלו בשבוע האחרון להתארגן לקראת פתיחה אפשרית בשבוע הבא.

כשיפתחו הקניונים הסגורים ההנחיות צפויות להיות מחמירות במיוחד – הגבלה של מספר הנכנסים, שמירת מרחק של שני מטרים, גם בגזרת תורי הכניסה לקניון, חובת עטיית מסכות, בדיקות חום והנחיות מחמירות בחנויות הבגדים, שברובן לא יאפשרו מדידת בגדים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 16"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


בשיחה עם "כל העיר" מספר מנכ"ל קניון מלחה יורם פיק על ההתארגנות לקראת קבלת אור ירוק לפתיחה. "אנחנו מתארגנים לקראת הפתיחה, חיטאנו את הקניון וברגע שנפתח נבצע את כל ההנחיות – בדיקו חום, הקפדה על עטיית מסכות ושמירת מרחק. זה יהיה קניון סטרילי", מדגיש פיק. "מבחינת ניקיון ושמירת מרחק, כל הכללים השתנו, בתוך החנויות עצמן תהיינה הנחיות נוספות. אלו יהיו חיים אחרים, אבל הקניון יתאים את עצמו למצב ולסיטואציה ולאט לאט אני מניח שזה ישתחרר".


יורם פיק, מנכ"ל קניון מלחה (צילום: פרטי)

יורם פיק, מנכ"ל קניון מלחה (צילום: פרטי)


"אנחנו מוכנים עקרונית לפתיחה כבר מיום ראשון שעבר", מספר פיק. "ביום ראשון אם תהיה הנחייה ואישור לפתוח, אז הקניון ייפתח במתכונת מלאה. כל העובדים וכל המנהלים יחזרו לעבוד, ואת כל השירותים ניתן בהתאם למגבלות".

מה תאמר ללקוחות שחוששים להגיע לקניון מלחה? 
"אנחנו מבינים שאנחנו לא חוזרים לשגרה רגילה, ולכן אני לא יראה את זה בעין רעה אם מישהו יגיד שהוא חושש להגיע, אבל כאן בתוך הקניונים עושים כל מה שצריך כדי לא לתת סיבות לחשוש מהגעה לקניון".

בדומה לקניונים אחרים, גם בהנהלת קניון מלחה החליטו לוותר על דמי השכירות והניהול לחנויות. וכאמור בימים אלה הם נערכים למציאות החדשה, שופינג בשגרת קורונה. "להערכתי זה יהיה רק כמה שבועות, עד כמה חודשים, עד שהמצב יחזור לקדמותו לחלוטין", אומר פיק, "יש תחושה בקרב הציבור של צורך לצאת ולחוות פיזית את היציאה מהבית. ברגע שניכנס לאיזושהי שגרה בטוחה, אנחנו מניחים שתהיה סוג של התנפלות על הקניונים שתתאזן לאט לאט. אנחנו נגיע למצב של איזון, ואנחנו רק מקווים שרשתות האופנה יחזרו לשגרה".



תגובות

10 תגובות
10 תגובות
  1. יוגב

    אוי ואבוי זה הזמן של העסקים ברחוב אוויר צח ובריא .
    הזמן של הקניונים פאסה

  2. אורח

    ממש מפחיד להגיע אני הייתי משאיר את זה סגור יהיה הרבה אנשים בקניון זה יהיה התקהלות של אנשים אין מה לפתוח המספרים יהיו עוד פעם גדולים בשביל לפתוח ישראלים צריכים להיות ממשמעים להנחיות קודם כל אנשים מסתובבים בלי מסכות שישאר סגור

  3. אורח

    לא צריך ישראלים לא שומרים מרחק הסופרים אז ישמרו בקניונים שישארו בבתים

  4. דוד

    אין מה לחפש שם במיוחד לא בחנויות בגדים.
    אלא אם יש מישהוא שמתאים לו לבלות בקניון בית החולים עם בגדי מאושפז מבודד ומונשם.
    בהצלחה

  5. אסתי

    הוא חי בסרט. עיקר עניין בקניון זה הבילוי. פעילויות לילדים, ישיבה בבית קפה וגם קניות. מה יש לחפש שם עכשיו? להסתובב בין מאות אנשים שלא שימרו מרחק? והמצב לא יחזור לקדמותו מתוך שבועות. עדיף שיפסיק להשלות את עצמו.

  6. אני

    חח 'זה יהיה קניון סטרילי', עד שיגיע לקניון החכמולוג הראשון חולה הקורונה וידביק את כולם (והוא אכן יגיע, כפי שקרה באיקיאה). ברגע שיכנס חולה אל בין האנשים (ושוב – שלא יהיה לאף אחד ספק, יכנס גם יכנס), לא יעזרו כל ההכנות שנעשו מראש.

  7. משה

    העיר עם הכי הרבה חולים . ממש כיף יהיה קניון ואח"כ מלון על חשבון המדינה

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר