שוב – עבודות תשתית בגבעת מרדכי: החל מהלילה, ראשון, יחלו עבודות בצומת הרחובות הרצוג ושח"ל, שיימשכו חמישה לילות, עד ליום חמישי, 5.3. העבודות יבוצעו מדי לילה החל מהשעה 20:00 בערב ועד 5:00 בבוקר. במסגרת העבודות להכשרת תוואי הרכבת הקלה, יבוצעו עבודות להנחת תשתיות מים חדשות באזור.
הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת11"
"כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם
תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]
עדיאל בן-שלום, יו"ר הוועדה הפיזית של שלוחת גבעת מרדכי במינהל הקהילתי מיתרים, מתייחס לעבודות הצפויות בשבוע הקרוב, ומקווה כי העירייה תעמוד בזמנים שקבעה. "ברור שצריך לעשות את העבודות. העברנו את ההודעה לתושבים ואנחנו מקווים שיבצעו אותן מהר, ושיעמדו בזמנים במינימום הפרעה לשגרה", אומר בן-שלום בשיחה עם "כל העיר". "בעבר נעשו עבודות ברחוב הרצוג, אבל הפעם מדובר בעבודות של הרכבת הקלה במקטע אחר, לא מדובר בריבוד כבישים. העבודות האלה חריגות ואם עושים עבודות לילה זה לחסוך עוגמת נפש לתושבים – אני מקווה שיעשו את זה באופן מהיר ואינטנסיבי".
"העירייה שלחו למינהל הקהילתי הודעה בשבוע שעבר והפצנו אותה", מוסיף בן-שלום. "אך לדעתי, היו צריכים לשים פלאיירים בתיבות הדואר לפחות ברחובות הסמוכים לעבודות, מכיוון שאין לכל התושבים גישה לפורמט דיגיטלי, ההודעה הופצה רק דרך מייל, ואנחנו הפצנו בכל השכונה".
כמו כן, במסגרת עבודות הלילה להכשרת תוואי הקו הירוק של הרכבת הקלה, התנועה תכוון באמצעות פקחים ושוטרים שיוצבו באזור על מנת להימנע מעומסי תנועה.
כפי שפורסם בעבר ב"כל העיר" הקו הירוק של הרכבת הקלה יחבר בין הגבעה הצרפתית וקמפוס הר הצופים של האוניברסיטה העברית בצפון העיר, ויסתיים בשכונת גילה בדרומה. במסגרת העבודות להקמת הקו הירוק של הרכבת הקלה נחסם לתנועה אחד הנתיבים מצומת פת לכיוון כביש בגין. הנתיב יהיה חסום לתנועה עד לסיום הפרויקט בעוד כ-30 חודשים. בדרכו יעבור ברחוב דב יוסף, צומת פת, רחוב הרצוג, מחלף בייט, יחצה את קמפוס האוניברסיטה העברית בגבעת רם, את אזור הכניסה לעיר ומרכזה, בשד' שז"ר, שד' נורדאו, רחוב שרי ישראל, רחוב בר-אילן, רחוב חטיבת הראל, רחוב זלמן שרגאי ושדרות לוי אשכול.
לאורכו של תוואי הקו הירוק, שיתפרס על פני 20.2 ק"מ, ימוקמו 47 תחנות. מספר הנסיעות בקו צפוי לעמוד על 160,000 ליום. הצפי לסיום העבודות ברחוב הרצוג הוא בתחילת 2023. עלות העבודות נאמדת ב-10 מיליארד שקלים – כולל שווי הקרונות שישמשו את הרכבת.
- הסקנדל החלמאי ברחוב הרצוג
- "חיים בתחושת חוסר ביטחון": גל פריצות בדרום ירושלים
- הסיוט ברחוב עזה – אל תתקרבו
- הבחירות למינהל הקהילתיים: גילה, קרית היובל ורמות בחוץ
- קו ירושלים-ת"א: מה לא מספרים לנו ברכבת ישראל?
- המצוקה הקשה בתחבורה הציבורית בבית שמש – מאות הפגינו
- חשד: מדביר הרעיל למוות במזיד 11 חתולים וכלב
תגובות